تماس با ما درباره ما

آشنایی با ارزان ترین کشورهای جهان برای زندگی

ارزان ترین مناطق جهان که هزینه زندگی مردم به نسبت کمتر از جاهای دیگر است را بشناسید.
آشنایی با ارزان ترین کشورهای جهان برای زندگی

به گزارش تهران بهشت؛ زندگی در برخی از شهر‌های اروپایی بسیار راحت‌تر از بقیه شهرهاست، زیرا مخارج در این شهر‌ها بسیار کم بوده و به اصطلاح شهر‌های ارزان قیمتی هستند.

در این مطلب به معرفی ارزان‌ ترین مناطق جهان برای زندگی پرداختیم، کشور‌هایی که هزینه زندگی مردم در آنجا به نسبت کمتر از جا‌های دیگر است.

کامبوج

هزینه زندگی در این کشور تقریباً ۱۱۲ دلار در ماه است؛ به خاطر همین جزء ارزان‌ ترین کشور‌ ها برای زندگی در کل جهان می‌باشد. کامبوج در شرق آسیای میانه قرار گرفته و ۱۸۱ کیلومتر مربع مساحت دارد و به مرز تایلند و لائوس ختم می‌شود.

حدود ۱۶ میلیون نفر در این کشور زندگی می‌کنند و هزینه زندگی در آن بسیار کم است و شما می‌توانید حتی برای زندگی، یک اتاق خواب کوچک هم اجاره کنید؛ بدون این که به سختی بیفتید.

yulrhVQHiwmW

 

تایلند

هزینه زندگی در تایلند حدود ۶۷۹ دلار در ماه است که هزینه بسیار کمی محسوب می‌شود. تایلند هم اکنون در مرکز آسیای جنوبی قرار گرفته و ۷۶ ایالت دارد.

مساحت آن بیش از ۵۳۰ هزار کیلومتر مربع است. پنجمین کشور بزرگ در جهان بوده و جمعیت آن ۶۹ میلیون نفر می‌باشد. می‌توانید در تایلند خیلی راحت اتاق خواب‌های کوچک را اجاره کنید که هزینه آن بسیار پایین است.

مالزی

هزینه ماهانه زندگی در کشور مالزی تقریباً ۵۸۸ دلار است. مالزی جزو کشور‌هایی است که شرایط خوب و امکانات زیادی را در اختیار مردم قرار می‌دهد و هزینه بالایی ندارد.

این کشور با سنگاپور، تایلند و ویتنام و اندونزی مرز مشترک دارد. ۱۳ ایالت در آن وجود دارد و مساحت آن بیش از ۳۳۰ هزار کیلومتر مربع می‌باشد و جمعیت آن نیز ۳۱.۶ میلیون نفر است.

مکزیک

هزینه ماهانه زندگی در مکزیک ۵۸۷ دلار در ماه است که در جنوبی‌ترین قسمت ایالات متحده قرار گرفته است. این کشور مرز مشترک با آمریکا، اقیانوس آرام، گواتمالا و دریای کارائیب دارد.

پنجمین ایالت بزرگ در آمریکا محسوب می‌شود و مساحت آن بیش از ۲ میلیون کیلومتر مربع است و ۱۲۹ میلیون نفر هم جمعیت دارد.

پرو

هزینه زندگی در کشور پرو که در بخش غربی آمریکای جنوبی قرار گرفته و با اکوادور، کلمبیا، برزیل، بولیوی، شیلی و اقیانوس آرام مرز مشترک دارد؛ ۵۴۳ دلار در ماه است. جمعیت کنونی آن ۳۲.۷ میلیون بوده و مساحت آن نیز بیش از یک میلیون و ۲۰۰ کیلومتر مربع می‌باشد.

آرژانتین

هزینه ماهانه زندگی در آرژانتین ۵۴۲ دلار در ماه می‌باشد. ارزان‌ ترین شهر در آرژانتین؛ سالتا است که زندگی در آنجا خیلی راحت می‌باشد.

مردم آرژانتین به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند و این کشور، هم‌مرز با پاراگوئه، بولیوی، شیلی، برزیل و قسمت جنوبی اقیانوس اطلس است و حدود ۴۴ میلیون نفر جمعیت دارد و بیش از ۲ میلیون ۷۰۰ کیلومتر مربع را پوشش می‌دهد.

ویتنام

هزینه زندگی در ویتنام ۵۰۰ دلار در ماه است و خیلی راحت می‌توانید در این کشور زندگی کنید و امکانات خوبی را برای خودتان فراهم نمایید. ویتنام با چین، لائوس و کامبوج مرز مشترک دارد.

تقریبا ۹۵ میلیون نفر در این کشور زندگی می‌کنند و مساحت آن بیش از ۳۳۱ هزار کیلومتر مربع می‌باشد. شاید مجبور باشید که برای یک اتاق در یک آپارتمان، ۲۵۹ دلار در ماه اجاره بدهید که این مبلغ؛ بسیار کم است.

نپال

هزینه زندگی در کشور نپال ۴۵۰ دلار در ماه است. این کشور در شرق و جنوب آسیا قرار گرفته است. جمعیت کنونی آن ۲۹.۳ میلیون نفر می‌باشد و مساحت آن بیش از ۱۴۷ هزار کیلومتر مربع است.

نپال با چین و هند مرز مشترک دارد و هزینه زندگی در آن نیز بسیار کم و ناچیز است؛ به عنوان مثال شما می‌توانید یک اتاق را برای یک شب اجاره کنید و فقط ۲۳ دلار پرداختی داشته باشید.

بولیوی

هزینه یک ماه زندگی در کشور بولیوی؛ چیزی حدود ۴۳۱ دلار است. این کشور در بخش غربی آمریکای جنوبی قرار گرفته و جمعیت آن حدود ۱۱ میلیون نفر است و مساحت آن بیش از یک میلیون کیلومتر مربع می‌باشد.

هندی‌های آمریکا، آفریقایی ها، آسیایی‌ها و اروپایی‌ها در این کشور زیاد زندگی می‌کنند. بولیوی بیست و هفتمین کشور بزرگ در کل دنیا است و مردم آن نیز به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند.

اندونزی

هزینه یک ماه زندگی در اندونزی ۱۴۰ دلار است. جمهوریِ اندونزی بین اقیانوس آرام و هند قرار گرفته و تقریبا ۱۷ هزار جزیره در خودش دارد که بزرگترین جزیره‌های دنیا را شامل می‌شود. جمعیت آن نیز ۲۶۴ میلیون است و چهارمین کشور پر جمعیت در کل دنیا می‌باشد.

 

 

 

 

ارسال نظر