تماس با ما درباره ما

عکس عجیب ترین گل‌های آبی جهان+تصاویر

با ما همراه باشید تا شما را با زیباترین و عجیب ترین گل ها در جهان آشنا کنیم .
عکس عجیب ترین گل‌های آبی جهان+تصاویر

به گزارش تهران بهشت؛ رز آبی اغلب رویایی است و به امیدها و احساسات مردم وابسته است. گیاهان گلدار آبی که اغلب به ندرت یافت می‌شوند، در سطح جهانی گسترده هستند و می‌توانند روز و باغ خانه شما را به زیبایی زیبا کنند. امیدواریم لیست گل‌های ذکر شده در این مقاله به شما در انتخاب موثرتر کمک کند.

رز آبی

عکس عجیب ترین گل‌های جهان

گل رز آبی از خانواده Rosaceae و گلی از تیره Rosa است. این گل‌ها به جای رنگدانه‌های رایج قرمز، سفید یا زرد، رنگدانه‌های آبی تا بنفش دارند. گل رز آبی نشان دهنده دستیابی به غیرممکن یا رمز و راز است. با این حال، آنها در طبیعت به دلیل محدودیت‌های ژنتیکی وجود ندارند. محققان در سال ۲۰۰۴ با کمک تغییرات ژنتیکی گل رزهایی را ساختند که حاوی رنگدانه آبی دلفینیدین است.

بلبل

عکس عجیب ترین گل‌های جهان

گل بلوبل به رنگ آبی بنفش دیدنی به نظر می‌رسد و ظاهری زنگوله مانند دارد، به همین دلیل نام آن به این گل می‌رسد. گل زنگوله به خوبی به عنوان پوشش زمین عمل می‌کند و نمادی از محبت است. گل‌های بلوبل که متعلق به مارچوبه‌های بومی اوراسیا هستند، معمولا به عنوان گیاهان زینتی باغ کشت می‌شوند. جنس Campanula، Eustoma، Polemonium و Clematis گیاهان دیگری هستند که معمولا به عنوان بلبل شناخته می‌شوند.

نخود پروانه‌ای

عکس عجیب ترین گل‌های جهان

نخود پروانه‌ای گیاهی بومی آسیا است که به خاطر گل‌های آبی چشمگیرش شناخته شده است. بسیاری از تولیدکنندگان از گل نخود پروانه‌ای به عنوان رنگ طبیعی برای غذاها، نوشیدنی‌ها، منسوجات یا لوازم آرایشی استفاده می‌کنند. در ترکیب با علف لیمو، عسل و لیمو، گل نخود پروانه‌ای معمولا به عنوان یک چای گیاهی دم می‌شود. ویژگی این گل این است که با تغییر اسیدیته گل نخود، رنگ چای را تغییر می‌دهد.

ستاره آبی

عکس عجیب ترین گل‌های جهان

Aster آبی متعلق به خانواده Asteraceae است، با گل‌هایی که از تابستان تا پاییز شکوفا می‌شوند و گل‌هایی شبیه به گل بابونه دارند. آنها تخت گلی چند ساله در رنگ‌های مختلف هستند که آنها را برای خانه یا باغچه‌های حیاط خلوت عالی می‌کند. گل‌های Blue Aster در میان باغبان‌های خانگی محبوب هستند زیرا رشد آنها آسان است. برخی از انواع گل ستاره آبی معروف عبارتند از:

شکوه صبح

عکس عجیب ترین گل‌های جهان

گلهای شکوه صبحگاهی اولین گلهایی هستند که باغداران انگور با آنها آشنا می‌شوند. اگرچه غده‌های صبحگاهی غده‌های خوراکی تولید نمی‌کنند، اما آن‌ها تاک‌های یکساله با رشد سریع در همان خانواده گیاه‌شناسی سیب‌زمینی شیرین هستند. این گل‌ها در میان پروانه‌ها و مرغ مگس خوار محبوب هستند زیرا رایحه کمی دارند و رنگ‌های روشنی دارند. نام منحصربه ‌فرد این گل‌ها از جوانه‌های به‌هم‌ پیچیده‌ شده‌ای می‌آید که با برخورد خورشید به آن‌ها باز می‌شوند.

گل اطلسی آبی

عکس عجیب ترین گل‌های جهان

گل اطلسی متعلق به گیاهانی با منشأ آمریکای جنوبی در خانواده Solanaceae است و یک تیره پر کشت است. نام پاور ریشه فرانسوی دارد که در آن petun به معنی تنباکو است. این گل در اندازه‌های مختلف و طیف وسیعی از رنگ‌ها موجود است. گل اطلسی آبی نشان دهنده صمیمیت، صلح و اعتماد عمیق است.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار