تماس با ما درباره ما

اثبات عشق به سبک هندی و با تزریق خون حاوی ویروس ایدز به خاطر معشوق! +عکس

نوجوان های امروزی به نام عشق دست به کارهایی می زنند که نمونه اش را تنها در رمان های عاشقانه می توان یافت و در مواردی حتی از آن ها نیز عجیب تر هستند
اثبات عشق به سبک هندی و با تزریق خون حاوی ویروس ایدز به خاطر معشوق! +عکس

به گزارش تهران بهشت؛ یک دختر نوجوان ۱۵ ساله اهل هند وقتی می خواست عشقش را ثابت کند، خون اچ آی وی مثبت او را به خود تزریق کرد، پس از اینکه خانواده اش بارها مخالفت خود را با رابطه آن ها اعلام کرده بودند. این دختر اهل روستای سووال کوچی در آسام هند از طریق فیسبوک با این پسر آشنا شده بود و بعد از مدت ها رابطه از راه دور، عشق این دو به یکدیگر بیشتر شد به طوری که دیگر نمی توانستند جدا از هم باشند.

دختر ۱۵ ساله هندی

به گزارش رسانه های محلی، این دو در سه سال اخیر ب هم بودند تا اینکه دختر نوجوان هندی دست به کاری دیوانه وار زد. بر اساس گزارش ها، این دختر که بارها تلاش کرده بود با پسر مورد علاقه اش فرار کند و هر بار توسط خانواده اش به خانه بازگردانده شده بود، دست به کاری زد که هیچ کس انتظارش را نداشت و با یک سرنگ، خون آلوده به ویروس اچ آی وی پسر مورد علاقه اش را به خود تزریق کرد تا عشقش را به وی و خانواده و دوستانش ثابت نماید. بعد از این که خانواده اش از این کار دیوانه وار دخترشان مطلع شدند، علیه پسر مورد علاقه اش شکایت کردند. بدون شک این کار نمی توانسته بدون اطلاع پسر از قصد دختر عاشق رخ داده باشد.

اکنون دختر نوجوان هندی در بیمارستان به سر می برد در حالی که پلیس پسر مورد علاقه اش را دستگیر کرده است. بعد از اعلام این خبر، ماجرای عشق این دو جوان هندی و تلاش دختر نوجوان برای اثبات عشقش واکنش های بسیاری در رسانه های اجتماعی و به ویژه توییتر داشته است. این اولین باری نیست که یک نوجوان دست به چنین کار دیوانه واری می زند. اخیراً نیز یک دختر ۱۵ ساله هندی با نامزدش ازدواج کرد تا مادرش را تنبیه کند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار