تماس با ما درباره ما

کشف انباری بزرگ با هزاران دلار غذا از ترس فرا رسیدن آخرالزمان! +عکس

یک زن آمریکایی ده‌ها هزار دلار هزینه کرده است تا به منظور آماده شدن برای پایان جهان غذا ذخیره کند.
کشف انباری بزرگ با هزاران دلار غذا از ترس فرا رسیدن آخرالزمان! +عکس

به گزارش تهران بهشت؛ یک زن آمریکایی به مدت ۱۱ سال از ترس جنگ جهانی سوم و پایان جهان، هزاران دلار برای ذخیره غذا و نوشیدنی در پناهگاهی در زیر خانه خود هزینه کرده است. روآن مک کنزی، ۳۸ ساله، در مجموع ۴۳۰۰۰ دلار برای نگهداری مواد غذایی و مایحتاج هزینه کرده است.

پس از افشای مخفیگاه پنهان این زن در خانه اش که به منظور آمادگی برای آخرالزمان ساخته بود، او به تیتر یک روزنامه‌ها در آمریکا تبدیل شد.

انبار غذا از ترس آخر الزمان

روآن که قاطعانه متقاعد شده بود پایان جهان نزدیک است، ۱۱ سال پیش در حالی که مردم شروع به آماده شدن برای پایان جهان طبق تقویم مایا‌ها کرده بودند، شروع به انباشت آذوقه و مواد غذایی در انبار خانه خود کرد.

در ابتدا، روآن غذا‌های ماندگاری مانند لوبیا و برنج خرید که یاد گرفت چگونه آن‌ها را نگهداری کند. او هر هفته لوازم بیشتری را به مخفیگاه خود اضافه می‌کرد. در نهایت، روآن تصمیم گرفت ۱۰۰۰۰ دلار برای ذخیره غذا و آب و همچنین اسلحه و مهمات هزینه کند.

روآن در حساب Tik Tok خود، قفسه‌های فروشگاه اش را به همراه کلیپ‌های دیگری که توصیه‌هایی در مورد نحوه آماده شدن در برابر بلایا ارائه می‌دهد، به اشتراک گذاشته است. روآن همچنین فضایی را برای افزایش بیشتر مواد غذایی ایجاد کرده و ادعا می‌کند که بیشتر ذخایر او تا ۲۵ سال دوام می‌آورند.

این زن واکنش‌های تندی را به کلیپ‌های خود در تیک تاک دریافت کرد، به گونه‌ای که بسیاری از دنبال‌کنندگان می‌گویند که ذخیره کردن مقدار زیادی غذا باعث خالی شدن فروشگاه‌ها از مواد غذایی می‌شود و تأمین غذا برای کودکان دشوار خواهد شد.

 

ارسال نظر