تماس با ما درباره ما

اضافه کردن آهنگ به پروفایل اینستاگرام ؛ البته به زودی!

ظاهرا امکان اضافه کردن آهنگ به پروفایل اینستاگرام، به زودی فراهم خواهد شد؛ موضوعی که یاد و خاطره MySpace را برای بسیاری از کاربران زنده کرده است.
اضافه کردن آهنگ به پروفایل اینستاگرام ؛ البته به زودی!

به گزارش تهران بهشت؛ اینستاگرام قابلیت گذاشتن آهنگ در پروفایل را تست می‌کند. هم‌اکنون این قابلیت، توسط کارکنان اینستاگرام در حال آزمایش است و هنوز کاربران عادی امکان تست کردنش را ندارند؛ ولی برنامه‌نویس و افشاگر «الساندرو پالوتزی» آن را از طریق مهندسی معکوس کشف کرد. در واکنش، یکی از سخنگویان متا گفت که این یک قابلیت آزمایشی داخلی است و هنوز تست عمومی آن را آغاز نکرده‌ایم.

پالوتزی که به افشای پیش از موعد امکانات اپلیکیشن‌ها معروف است، در توییتر چند اسکرین‌شات هم به اشتراک گذاشت تا نمایی از این قابلیت جدید را نشان دهد. به عنوان نمونه هم، آهنگی از Rick Astley را انتخاب کرد. بر اساس یافته‌های او، اسم آهنگ در زیر قسمت Bio پروفایل اینستاگرام ظاهر می‌شود. البته فعلا امکان پلی کردن آهنگ وجود ندارد؛ ولی این می‌تواند در آینده تغییر کند.

 
آهنگ پروفایل اینستاگرام
آهنگ پروفایل اینستاگرام

 

حدود 20 سال قبل، MySpace امکان انتخاب آهنگ پس‌زمینه برای پروفایل را به کاربران خود داده بود و جالب است که حالا Instagram چنین قصدی دارد. البته در سال 2018، امکان پخش موسیقی به استوری اینستاگرام اضافه شد و کاربران می‌توانند از بین هزاران آهنگ موجود در library این اپ یا آهنگ‌های موجود در اپ‌هایی مانند Spotify، گلچین کنند.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار