تماس با ما درباره ما

حاج قاسم سلیمانی در این روز با کت و شلوار به جنگ داعش رفت!

به حاج قاسم خبر رسید که قرار است ایرانی‌ها را در نزدیکی کربلا گروگان بگیرند. او بدون فوت وقت، مکان مشخصی را تعیین کرد و ۲۰ نفر از نیروهای زبده‌اش را مأمور کرد تا بر سر راه داعشی‌ها کمین بگذارند.
حاج قاسم سلیمانی در این روز با کت و شلوار به جنگ داعش رفت!

به گزارش تهران بهشت؛ ابوالحسن از فرماندهان نیروهای مردمی عراق درباره یکی از حملات داعش در نزدیکی کربلا گفت: در سال ۱۳۹۳ باخبر شدیم نیروهای داعش قصد دارند تعدادی از زائران ایرانی را در نزدیکی کربلا گروگان بگیرند. به دلیل اینکه مسأله مهمی بود، موضوع را سریعاً به اطلاع حاج قاسم رساندیم.

او بعد از رصد مسیر حرکت داعش، بدون فوت وقت، مکان مشخصی را تعیین کرد و ۲۰ نفر از نیروهای زبده‌اش را مأمور کرد تا بر سر راه داعشی‌ها کمین بگذارند. این اتفاق افتاد و نیروهای او با نیروهای داعش نزدیک نیم ساعت درگیر شدند.

بعد از پایان درگیری من همراه با تعدادی از نیروهایم خودمان را به محل درگیری رساندیم. ما با چشم دیدیم که تمام داعشی‌ها کشته شده بودند؛ به جز یک نفر که آن هم به اسارت درآمده بود. حاج قاسم هم خودش را به آن منطقه رساند.

آن روز حاجی کت و شلوار پوشیده بود. او وقتی با اسیر داعشی روبرو شد، با اشاره به کت و شلوارش خطاب به آن اسیر گفت: همان طور که می‌بینی لباس من برای جنگ نیست. وای به حالتان اگر فرمانده‌ام دستور بدهد و لباس نظامی بپوشم.

 

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
عشق.من.سرداردلها.کاش.پش.مرگت.می شدم.سردارجان.روحت.شاد
آرش
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
روحش شاد حاج قاسم

پربازدیترین ها

آخرین اخبار