تماس با ما درباره ما

هجوم گسترده یوفوها به زمین در سال ۲۰۲۲!

دولت آمریکا به‌تازگی نسخه غیرمحرمانه گزارش یوفوها برای سال ۲۰۲۲ را منتشر کرده است و می‌توان دید که شمار یوفوها افزایش چشمگیری داشته است.
هجوم گسترده یوفوها به زمین در سال ۲۰۲۲!

به گزارش تهران بهشت؛ دولت آمریکا در حال حاضر باید سالانه گزارشی را درباره پدیدهای هوایی ناشناخته (UAP) یا همان یوفوها (UFO) به کنگره ارائه کند. حالا دفتر مدیریت اطلاعات ملی ایالات متحده (ODNI) به‌تازگی نسخه غیرمحرمانه این گزارش برای سال ۲۰۲۲ را منتشر کرده است و می‌توان دید که شمار یوفوها افزایش چشمگیری داشته است.

بررسی این گزارش نشان می‌دهد که اکثر گزارش‌های مربوط به UAPها توسط پرسنل نیروی دریایی یا هوایی صورت گرفته است. گزارش اولیه سال ۲۰۲۱ شامل ۱۴۴ مشاهده بود، اما این رقم امسال در مجموع به  ۵۱۰ مورد  رسیده است. البته در همین گزارش گفته شده است که حدود نیمی از این موارد احتمالاً کم‌اهمیت هستند و منشأ انسانی داشته‌اند.

بااین‌حال، برای بیش از ۱۰۰ گزارش جدید هیچ توضیحی ارائه نشده است. ODNI ادعا می‌کند که برخورد با یوفوها در مناطق حفاظت‌شده یا حساس هوایی ادامه دارد و این اتفاق نگرانی‌ها درباره مسائل امنیت ملی را افزایش می‌دهد.

منشأ برخی از یوفوها احتمالاً مشخص است

از بین این  ۳۶۶ گزارش جدید ، ۲۶ مورد احتمالاً مربوط به پهپادها، ۱۶۳ مورد مربوط به بالن‌ها و ۶ مورد مربوط به خطاهای راداری بوده‌اند. افزون‌براین، گفته شده است که در این میان، درباره ۱۷۱ مشاهده اطلاعات کافی وجود ندارد که امکان شناسایی منشأ آن‌ها وجود داشته باشد.

در این پرونده آمده است: «برخی از این UAPهای شناسایی‌نشده ظاهراً مشخصه‌های پروازی یا قابلیت‌های عملکردی نامتعارفی داشته‌اند و اظهارنظر درباره آن‌ها نیازمند تحلیل‌های بیشتر است.» بااین‌حال، هیچ‌کدام از نمونه‌های گزارش‌شده، مرتبط با فعالیت‌های  فرازمینی  تشخیص داده نشده‌اند.

ماه گذشته میلادی، معاونت اطلاعات و امنیت وزارت دفاع آمریکا به رسانه‌ها گفت: «هنوز چیزی مشاهده نکرده‌ایم که ما را متقاعد کند این اشیاء [پرنده] منشأ بیگانه دارند. تا امروز در این گزارش‌ها چیزی ندیده‌ام که از بازدید یا تصادف بیگانگان در زمین خبر بدهند.»

بااین‌حال، تلاش‌ها برای شناسایی پدیده‌های هوایی ناشناخته ادامه دارد.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار