تماس با ما درباره ما

آشنایی با سندرم دختر خوش شانس

سندرم دختر خوش شانس یک ترند جدید در تیک تاک است. این سندرم درواقع چیزی شبیه به تظاهر یا قانون جذب است.
آشنایی با سندرم دختر خوش شانس

به گزارش تهران بهشت؛ البته طبق نظر کارشناسان سندرم دختر خوش شانس همیشه کارساز نیست. به یاد داشته باشید که هر شخصی ممکن است در زندگی با موانع و شکست مواجه شود.

یکی از اینفلوئنسرهای تیک تاک معتقد است به زبان آوردن این جمله انگیزشی به موفقیت‌های هر روز او کمک کرده است: “همیشه چیزهای بزرگ به طور غیرمنتظره برای من اتفاق می‌افتد.” وی معتقد است اگر یک ماه این جمله را با خود تکرار کنید زندگی تان تغییر خواهد کرد و و اگر زندگیت تغییر نکرد به با او طرف هستید!!!!

مطالعات نشان داده‌اند که خوش‌بینی با سلامتی مرتبط است. در نهایت، سندرم دختر خوش‌شانس ریشه در خوش‌بینی دارد، اما اگر این طرز فکر به  رفتارهای «غیرمنطقی» تبدیل شود، می‌تواند مشکل‌ساز شود.

مثلاً اگر از رفتن به دندانپزشکی خودداری کنید یا با وجود درد زانو، دوی ماراتن انجام دهید؛ تنها به این دلیل که خوش بین هستید؛ به شما آسیب می‌زند.

به طور کلی خوش‌بینی واقع‌بینانه توصیه می‌شود.

پذیرفتن شکست‌ها

ویدیوهای مربوط به سندروم دختر خوش شانس الهام بخش است، اما باید به شکست‌ها نیز توجه کنید.

شبکه‌های اجتماعی ممکن است همهٔ واقعیت‌های روزمره را نشان ندهند. در این میان خیال پردازی در مورد آینده ممکن است منجر به تشدید افسردگی شود.

“تضاد ذهنی” می‌تواند کمک کند

فکر کردن به آنچه در آینده تان می‌خواهید رخ دهد و موانع موجود در مسیرتان، به شما کمک می‌کند تا انرژی لازم برای تبدیل این رویاها را به واقعیت بسازید.

«ما در بهشت زندگی نمی‌کنیم. هرکسی در زندگی خود موانعی دارد و خواهد داشت، حتی اگر خوش شانس ترین دختر جهان باشد.”

سندروم دختر خوش شانس با این جمله زیباتر است: «من نمی‌توانم هر چیزی را که می خواهم به دست بیاورم. من می توانم شکست را بپذیرم. چیزی که من را خوش شانس می‌کند این است که دوباره تلاش می‌کنم.”

 

 

 

ارسال نظر