تماس با ما درباره ما

شغل هایی که در ایران بیشتر پول را در می آورند!

از جمله شغل هایی که شما را در ایران به پول زیادی می رساند می توان به جراح پلاستیک، جراح قلب یا دندانپزشک اشاره کرد.
شغل هایی که در ایران بیشتر پول را در می آورند!

به گزارش تهران بهشت؛ در این خبر با شغل‌هایی که درآمدهای خوبی می‌توان از آن به دست آورد آشنا می‌شوید.

معمولاً بسیاری از خانواده‌های ایرانی از همان سال اول دبستان آرزوی دکتر شدن فرزند خود را در سر می‌پرورانند. در واقع از سال ۱۳۶۰ به بعد در ایران، پزشکان درآمد قابل‌توجهی داشتند. بسیاری از افراد تنها به‌خاطر نام و اسم‌ورسم یک شغل وارد آن می‌شوند، مثلاً این که آن‌ها برادر پزشک خود را دکتر صدا می‌زنند و از اسم واقعی او استفاده نمی‌کنند! پزشکان نیز به آوردن نام دکتر در اول اسمشان اصرار می‌ورزند.

در ادامه ۹ شغل پردرآمد در ایران را معرفی می‌کنیم.

جراح پلاستیک، پردرآمدترین شغل در ایران

زمانی که در شهرهای ایران مخصوصاً تهران قدم می‌زنید، با سیل کثیری از افراد با بینی‌های عمل کرده، مواجه خواهید شد. رینو پلاستی یا عمل بینی یکی از پرطرفدارترین عمل‌های جراحی در ایران است و ۶۰ درصد از جراحی‌های زیبایی فقط به بینی اختصاص دارد؛ بنابراین واضح است که یک جراح بینی می‌تواند درآمد بسیار زیادی داشته باشد.

جراح قلب

جراحی قلب همچنین جز جراحی‌هایی با آمار بالا است. آمار بیماری‌های قلبی در ایران نسبتاً زیاد است و باعث می‌شود که جراحان آن درآمد خوبی داشته باشند.

دندانپزشک

دندانپزشکی نیز یکی از شغل‌های با درآمد بسیار بالا در ایران است. یک جراح متخصص دندان درآمد بسیار زیادی را خواهد داشت و به معنای واقعی پول پارو می‌کند. خدمات زیبایی دندانپزشکی هم در این سال‌ها رونق خوبی داشته است. انواع و اقسام ارتودنسی‌ها و حالا ایمپلنت و از همه مهم‌تر طرح «اصلاح لبخند» سفیدکردن و مرتب‌سازی دندان‌ها به دندانپزشکان کمک کرده تا درآمد خوبی داشته باشند.

مربی و بازیکن فوتبال

پرداختی بازیکنان فوتبال به‌اندازه دیگر کشورهای آسیایی نیست، اما باز هم جز شغل‌های بسیار پردرآمد در ایران است. مربی فوتبال نیز درآمد بسیار زیادی خواهد داشت.

معلم، نه یک معلم معمولی!

همه معلم‌ها در ایران ثروتمند نیستند. درآمد کلی معلمان ایرانی در مقایسه با دیگر معلم‌ها در کل دنیا کمتر است، اما روی صحبت ما در مورد معلم‌های کنکور با قابلیت بسیار بالا است. زمانی که نام یک معلم به یک برند تبدیل شود، درآمد او چیزی کمتر از یک جراح متخصص نخواهد بود و گاهی اوقات بالاتر نیز خواهد رفت.

طراح لباس عروس

کار طراحان لباس عروس در یک دهه اخیر رونق گرفته و آن‌ها را در گروه پردرآمدترین شغل‌ها قرار داده است.

بازیگران

بازیگران نیز در ایران درآمد بالایی دارند، مخصوصاً اگر شهرت آن‌ها به‌یک‌باره بالا برود.

وکیل‌های طلاق

آمار طلاق در ایران بالا است. در واقع می‌توان گفت که این آمار هرساله نیز سیر صعودی دارد. ۲۰ درصد از ازدواج‌ها در ایران منجر به طلاق می‌شود، در تهران نیز آمار طلاق ۵۰ درصد است. طبق آمارهای موجود در هر دقیقه ۲۰ طلاق در ایران ثبت می‌شود که همین امر موجب بالارفتن درآمد و فرصت شغلی وکیل‌های طلاق شده است.

خلبان‌ها

اینکه خلبان‌ها افراد پول‌داری باشند دور از ذهن نیست. شغل حساس و پرخطر خلبانی با اینکه درآمد خیلی خوبی دارد، اما برخی از خلبانان از این میزان درآمد چندان هم راضی نیستند، زیرا شغل آنان جزو مشاغل پرخطر است.

برخی دیگر از مشاغل پردرآمد ایران:

متخصص IT

دلال

آرایشگران

آشپزی

درآمد در فضای مجازی

 

ارسال نظر