تماس با ما درباره ما

ترامپ تحرکات خود را آغاز کرد!/ اسم رمز تقلب

دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا در اولین گردهمایی تبلیغاتی خود در آریزونا بار دیگر موضوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را پیش کشید؛ موضوعی که از احتمال اشتیاق او به بازگشت به عرصه سیاسی آمریکا حکایت دارد.
ترامپ تحرکات خود را آغاز کرد!  اسم رمز تقلب

به گزارش تهران بهشت، روزنامه هیل نوشت: ترامپ در سخنرانی روز شنبه در آریزونا به مسائل دیگری از جمله همه گیری کرونا، اقتصاد، سیاست خارجی و جرائمی که در امریکا رخ می دهد پرداخت.

وی دولت بایدن را فاقد صلاحیت توصیف کرد و از فرصت سخنرانی در این تجمع برای حمله به آنتونی فائوچی مشاور ارشد پزشکی بایدن استفاده کرد که همچنین در دولت ترامپ نیز خدمت می کرد.

ترامپ گفت: بایدن باعث شده که فائوچی چنین شخصیتی پیدا کند. او مثل یک پادشاه است.او پادشاه است.

این اظهارات ترامپ باعث شد حاضران شعار «فائوچی را زندانی کنید» سر بدهند.

کمتر از یک هفته پیش فائوچی سناتور رند پل را به خاطر حملات لفظی اش علیه او در ملا عام مورد انتقاد قرار داد و گفت این حملات سناتور جمهوریخواه باعث شده که او در معرض خطر قرار بگیرد.

 به رغم سخنرانی ترامپ درباره موضوعات دیگری، او بیشتر به مساله تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰  و تحقیقات درباره حمله ۶ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۷دی ۹۹) به کنگره پرداخت.

ترامپ کمیته منتخب تحقیقات ششم ژانویه را محکوم کرد و آن را «کمیته غیرمنتخبی برای هک های سیاسی» توصیف کرد. وی همچنین رفتار با افراد بازداشت شده به اتهام حمله به کنگره را غیرانسانی دانست.

گردهمایی ترامپ در آریزونا همزمان با افزایش ابراز خوشبینی جمهوریخواهان در آستانه انتخابات میان دوره ای نوامبر آینده برگزار شده است. آریزونا به ویژه با توجه به رقابت بین نامزدهای سنا و فرمانداران، یکی از ایالت هایی خواهد بود که رقابت در آن شدید است.

ترامپ به جمعیت حاضر گفت: سال ۲۰۲۲ به رغم این که یک فاجعه کامل را برای کشور رقم خواهد زد یکی از سالهای مهم برای این کشور خواهد بود.

رئیس جمهوری پیشین آمریکا هشدار داد «جمهوریخواهان ضعیفی» که موضوع تقلب در انتخابات و اوضاع مرزها را تایید نمی کنند در انتخابات شکست خواهند خورد.

ترامپ اشاره ای به احتمال رقابت دوباره در انتخابات سال ۲۰۲۴ نکرد اما گفت ما (جمهوریخواهان) بار دیگر در آن سال کاخ سفید را تصاحب خواهیم کرد.

وی همچنین سخنانش را با پیش بینی پیروزی بزرگ جمهوریخواهان در انتخابات میان دوره ای کنگره به ویژه در آریزونا در ماه نوامبر به پایان برد و گفت: موج قرمز بزرگی از همین جا در آریزونا آغاز خواهد شد. امسال کاخ سفید را پس می گیریم. امسال سنا را پس می گیریم و امسال آمریکا را پس می گیریم.

ترامپ در انتخابات سال ۲۰۲۰ در آریزونا در مقابل بایدن شکست خورد. اعضای مجلس سنا از این ایالت که  اکثر اعضای آن را جمهوریخواهان تشکیل می دهند دستور بررسی نتایج انتخابات در شهر ماریکوپا (Maricopa) را صادر کردند. این نتایج نشان داد که بایدن با فاصله بسیار زیادتر از آنچه که در نتایج نهایی نشان داده شده در این شهر پیروز شده است.

ارسال نظر