تماس با ما درباره ما

توفان در کمین آمریکا؛ بیش از سه هزار پرواز لغو شد

پیش‌بینی وقوع توفان و کولاک شدید در شمال شرق ایالات متحده آمریکا تا کنون موجب لغو بیش از سه هزار پرواز در این کشور شده است.
توفان در کمین آمریکا؛ بیش از سه هزار پرواز لغو شد

به گزارش تهران بهشت، تارنمای روزنامه فرانسوی لو موند  روز شنبه از پیش بینی وزش باد شدید در منطقه نیویورک و بوستون خبر داد و نوشت: انتظار می رود که "نیوانگلند" و شمال شرق، از جمله "نیویورک" و "بوستون" بیشترین آسیب را از توفان پیش رو ببینند.

اریک آدامز شهردار نیویورک با انتشار توییتی ضمن اعلام آمادگی این شهر برای شرایط توفانی آخر هفته،‌ هشدار داد که بارش ۳۰ سانتی متری برف در نیویورک دور از انتظار نیست.

بر اساس گزارش سایت ردیابی پرواز FlightAware، در حال حاضر حدود سه هزار و ۴۰۰ پرواز که مبدا یا مقصد آنها آیالات متحده بود، برای امروز شنبه لغو شده اند و پیشتر و تا روز جمعه، بیش از یکهزار و ۴۵۰ پرواز لغو شده بود.

در همین ارتباط سرویس ملی هواشناسی آمریکا (NWS) نسبت به آنچه "شرایط سفر تقریباً غیرممکن" در بخش‌هایی از سواحل میانی اقیانوس اطلس و نیوانگلند اعلام کرده، هشدار داده است.

پیشتر نیز فرمانداران نیویورک و نیوجرسی وضعیت فوق العاده و شهردار بوستون وضعیت اضطراری برفی را برای شهر خود اعلام کرده اند.

به گزارش سرویس ملی هواشناسی آمریکا (NWS)، این طوفان که انتظار می رود در ۲۴ ساعت آینده به سرعت تقویت شود، موجب کاهش شدید دما در این کشور خواهد شد.

صبح امروز نیز تارنمای نشریه نیوزویک اعلام کرد که اعلام وضعیت اضطراری در چندین ایالت آمریکا به دلیل پیش‌بینی وقوع توفان زمستانی، بار دیگر باعث هجوم مردم به سمت فروشگاه های مواد غذایی شده است.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار