تماس با ما درباره ما

ایرانی‌ها با خیال راحت به کشور برگردند

خدائیان گفت: رییس قوه قضائیه و هم رییس جمهور بارها تاکید کردند ایرانیانی که قصد بازگشت به وطنشان را دارند با آغوش باز آنها را می پذیرند و دعوت کردند از این عزیزان که به کشور بازگردند.
ایرانی‌ها با خیال راحت به کشور برگردند

به گزارش تهران بهشت، خدائیان در نشست خبری هفتگی خود در رابطه با اظهارات قوه قضائیه در مورد دلال‌ها و اقدامات آنها در جلوگیری از ورود ایرانیان خارج از کشور گفت: استحضار دارید که هم ریاست محترم قوه قضائیه و هم ریاست محترم جمهور بارها تاکید کردند ایرانیانی که قصد بازگشت به وطنشان را دارند با آغوش باز آنها را می پذیرند و دعوت کردند از این عزیزان که به کشور بازگردند کسانی که قصد سرمایه گذاری دارند در داخل کشور خودشان سرمایه گذاری کنند.

وی ادامه داد: فرمایشات ریاست محترم قوه قضائیه باز به دنبال تاکیدات قبلی بود که اعتماد داد به ایرانیان خارج از کشور که به کشور بازگردند و فریب حرف بعضی از افراد که آنها را تهدید می کنند به نوعی که به کشور بازنگردند را نخورند. ما در طول زمان با توجه به سابقه ای که در دستگاه قضائی داریم به خوبی دیدیم برخی از افراد هستند که ایرانیان خارج از کشور را می ترسانند که اگر شما به ایران بازگردید پرونده دارید و تحت تعقیب قرار می گیرید.

سخنگوی دستگاه قضا اظهار داشت: این افراد اموالی را در داخل کشور دارند و اقدام به خرید اموال آنها با ثمن بخس می کنند و یا وکالت هایی را از آنها می گیرند برای اینکه فرض کنیم طرح دعوی بکنند در محاکم برای استرداد اموال آنها و یا فروش اموال آنها و متاسفانه اموال آنها را به نام خودشان ثبت می کنند و ریاست محترم قوه قضائیه هم تاکید کردند که فریب این دلال ها را نخورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار