تماس با ما درباره ما

رئیس موساد به صورت مخفیانه به همسایه ایران سفر کرد!+ جزییات

منابع خبری رژیم صهیونیستی از سفر مخفیانه رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به ترکیه خبر دادند.
رئیس موساد به صورت مخفیانه به همسایه ایران سفر کرد!+ جزییات

به گزارش تهران بهشت؛ کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی با استناد به گزارش‌های روزنامه‌های ترکیه درباره سفر مقامات ارشد اسرائیلی به ترکیه، احتمال داد که رئیس موساد یکی از این شخصیت‌های امنیتی باشد.

 به گزارش این کانال تلویزیونی اسرائیلی، ارتباط خوبی بین موساد اسرائیل و سرویس اطلاعاتی ترکیه وجود دارد و این رابطه در دوران یوسی کوهن رئیس سابق موساد قوی و خوب بود، اگرچه در سطح سیاسی متشنج بود.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که موساد به همراه سرویس اطلاعاتی ترکیه موفق شده‌اند حداقل ۱۲ حمله تروریستی داعش در خاک ترکیه را خنثی کنند.

روز پنجشنبه گذشته هم روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» از سفر محرمانه یک مقام رژیم صهیونیستی به آنکارا و دیدار وی با مشاور ارشد «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه خبر داد.

 این روزنامه صهیونیستی نوشت که «ألون أوشبیس» مدیرکل وزارت خارجه این رژیم ماه گذشته به صورت مخفیانه و سِری برای انجام هماهنگی‌های لازم جهت سفر «اسحاق هرتسوگ» رئیس رژیم اسرائیل به ترکیه سفر کرده است.  

به نوشته این روزنامه صهیونیستی رئیس این رژیم قرار است ماه آینده میلادی به ترکیه سفر کند. 

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه پیشتر در اظهاراتی گفته بود که «اسحاق هرتسوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در اواسط ماه مارس به ترکیه سفر خواهد کرد و این، اولین سفر یک مقام صهونیستی به ترکیه پس از سال‌هاست.  

اردوغان در آن زمان گفت که آنکارا و تل آویو می‌توانند در جریان این سفر درباره همکاری در زمینه انرژی گفت و گو کنند اما با این حال رئیس رژیم اسرائیل این سفر را تایید نکرد.  

ترکیه و رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۸ و پس از بروز  یک اختلاف بزرگ سفرای یکدیگر را اخراج کردند و از آن زمان تاکنون روابط بین آن‌ها در ظاهر متشنج بوده است.  

در پایان نوامبر گذشته، اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در یک تماس تلفنی نادر با «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت و گو کرد.  

این تماس تلفنی پس از آن انجام شد که ترکیه زوج اسرائیلی که به دلیل فیلمبرداری از یکی از کاخ‌های ریاست جمهوری ترکیه بازداشت شده بودند را آزاد کرد.  

در آن زمان، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «هرتسوگ» رئیس این رژیم از «اردوغان» به خاطر همکاری در آزادی زوج اسرائیلی بازداشت شده در ترکیه به اتهام جاسوسی، تشکر کرده است.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار