تماس با ما درباره ما

ترامپ به این شکل خود را تخریب خواهد کرد

لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه گفت: دونالد ترامپ با کنکاش و تمرکز بیش از اندازه بر روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به شانس خود برای انتخاب مجدد در انتخابات ۲۰۲۴ ضربه می‌زند.
ترامپ به این شکل خود را تخریب خواهد کرد

به گزارش تهران بهشت، سناتور گراهام در مصاحبه با شبکه ای بی سی نیوز در مورد حمایت خود از ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ گفت: ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اگر به عقب نگاه کند زمان سخت‌تری برای انتخاب شدن در انتخابات آتی خواهد داشت.

گراهام در ادامه مدعی شد: ترامپ مهمترین جمهوری خواه در حزب جمهوری خواه امروز است و او شانس زیادی دارد که دوباره در سال ۲۰۲۴ رئیس جمهور آمریکا شود. ترامپ این روزها در حال مقایسه کارهایی که وی در زمان ریاست جمهوری انجام داد با آنچه اکنون در حال وقوع است می‌باشد و درصدد رفع آشفتگی‌ها است.

سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی همچنین متذکر شد که اگر ترامپ بخواهد به کنکاش حوادث قبل (انتخابات ۲۰۲۰ ) بپردازد شانس پیروزی در انتخابات آتی را از دست خواهد داد.

ترامپ که هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که در انتخابات سال ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد یا خیر؟ اما در موارد متعددی علناً این احتمال را مطرح کرده است.

وی در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که تصمیم خود را در مورد پیشنهاد احتمالی آینده گرفته است، اما فاش نکرد که به کدام سمت متمایل شده است.

ترامپ بارها ادعا کرد که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ ایالات متحده پیروز شده‌ است. وی علی‌رغم وجود شواهد قابل توجه برخلاف آن، ادعاهای زیادی دربارهٔ تقلب گسترده ناشی از رای‌گیری پستی را مطرح کرد.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار