تماس با ما درباره ما

ترکیه از اتباع خود خواست جز در موارد ضروری از سفر به یمن خودداری کنند

ترکیه به اتباع خود توصیه کرد به جز در موارد ضروری از سفر به یمن خوددداری کند. یمن روز گذشته بار دیگر هدف حملات ائتلاف سعودی قرار گرفت که دستکم ۵۰۰ زخمی و شهید در میان غیر نظامیان بر جای گذاشت.
ترکیه از اتباع خود خواست جز در موارد ضروری از سفر به یمن خودداری کنند

به گزارش تهران بهشت از خبرگزاری آناتولی ترکیه، وزارت خارجه این کشور در بیانیه ای، با توجه به شرایط نامناسب امنیتی کنونی در یمن، به شهروندان خود توصیه کرد به غیر از موارد ضروری از سفر به این کشور خودداری کنند.

وزارت خارجه ترکیه تاکید کرد ضروری است اتباع ترک هشدارها و اطلاعیه‌های صادره از سوی این وزارت خانه را پیگیری کنند. آنکارا همچنین از شهروندان خود خواست هوشیار بوده و اقدام های لازم برای تامین امنیت شخصی خود را انجام دهند.

جنگنده بمب‌افکن‌های ائتلاف سعودی بامداد دوشنبه بار دیگر صنعا پایتخت یمن را بمباران کردند.

بمب افکن‌های ائتلاف سعودی در ۲ نوبت ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یمن در صنعا را هدف قرار دادند. بر اساس اعلام وزارت بهداشت این کشور در موج حملات، تاکنون ۵۰۰ شهروند غیرنظامی یمن شهید و مجروح شده‌اند.  

جنگنده‌های ائتلاف سعودی همچنین طی ساعات گذشته ۱۰ بار شهرستان حرض استان حجه و در روزهای گذشته به شدت مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار