تماس با ما درباره ما

مردم آمریکا دیگر خواهان این شخص پرحاشیه نیستند

نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد که ۶۵ درصد آمریکایی‌های بزرگسال تمایلی ندارند دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۲۴ رقابت کند.
مردم آمریکا دیگر خواهان این شخص پرحاشیه نیستند

به گزارش تهران بهشت، روزنامه واشنگتن تایمز نوشت: در نظرسنجی سی بی اس نیوز که نتایج آن روز سه شنبه منتشر شد از آمریکایی ها سوال شد که آیا ترامپ باید در رقابت های آینده ریاست جمهوری شرکت کند یا خیر.

این نتایج نشان داد حدود دو سوم آمریکایی ها یا ۶۵ درصد ازبزرگسالان آمریکایی ترجیح می دهند که ترامپ از شرکت در رقابت ها برای ورود به کاخ سفید صرف نظر کند.

این نتایج نشان دهد که ۳۵ درصد آمریکایی ها علاقه مند به تلاش دوباره ترامپ هستند و این عده شامل ۷۱ درصد کسانی است که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ به ترامپ رای دهند.

این نظرسنجی نشان داد ۸۹ درصد دموکرات ها، ۶۸ درصد از افراد مستقل و ۳۱ درصد از جمهوریخواهان موافق انصراف ترامپ از شرکت دوباره در رقابت های انتخاباتی سال ۲۰۲۴ هستند.

این نتایج حکایت از آن داشت که ۲۹ درصد رای دهندگان به ترامپ در سال ۲۰۲۰ و  ۹۰ درصد از رای دهندگان به  بایدن موافق این هستند که ترامپ دیگر برای ورود به کاخ سفید تلاش نکند.

سی بی سی نیوز نظرسنجی خود را از بین دو هزار و ۵۷۸ نفر از رای دهندگان در بازه زمانی ۸ تا ۱۱ فوریه (۱۹-۲۲ بهمن) انجام داده است.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار