تماس با ما درباره ما

اقدام جدید کره جنوبی در اوکراین+جزییات

وزارت امور خارجه کره جنوبی روز یکشنبه با صدور یک هشدار جدیدی از شهروندانش خواست اوکراین و شبه جزیره کریمه را ترک کنند.
اقدام جدید کره جنوبی در اوکراین+جزییات

به گزارش تهران بهشت از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، وزارت امور خارجه این کشور روز یکشنبه اعلام کرد کره به علت آنچه که تشدید تنش نظامی در امتداد مرز شرقی اوکراین با روسیه خوانده می شود، با صدور یک هشدار اضطراری از آخرین شهروندان باقیمانده کره جنوبی در اوکراین می خواهد تا به سرعت آن کشور را ترک کنند.

هشدار جدید سفارت کره جنوبی همزمان با تشدید گلوله باران در منطقه دونباس در شرق اوکراین و بروز نشانه‌های جدیدی از درگرفتن جنگ ظرف چند روز اخیر در آن کشور، صادر شده است.

در مجموع ۶۸ شهروند کره ای تا روز شنبه در اوکراین اقامت داشتند که شامل کارکنان و ۱۰ نفر ساکن در شبه جزیره کریمه می شود. مسئول این وزارتخانه گفت که در میان آنها، ۴۰ نفر آخر هفته اوکراین را ترک خواهند کرد.

در عین حال سفارت کره جنوبی گفت که به ترغیب سایر شهروندان برای ترک اوکراین به سمت مناطق غربی آن کشور در جهت حفظ امنیت خودشان ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: سفارت کیت های اضطراری و اطلاعاتی در مورد پناهگاه های ضدبمب برای شهروندان باقی مانده برای مواقع اضطراری آماده کرده است.

سفارت کره جنوبی از روز چهارشنبه کارکنان خود را به دفاتر موقت در لویو اوکراین در مرز غربی و پرزمیسل در منطقه جنوب شرقی لهستان منتقل کرده است.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار