تماس با ما درباره ما

پهپادهای حزب الله مقام ارشد اسرائیلی را عصبانی کرد

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به نفوذ پهپاد حزب‌الله لبنان به داخل سرزمین‌های اشغالی، با تهدید حزب‌الله گفت که این حزب، معنای صدای جنگنده‌های ما را خوب می‌داند.
پهپادهای حزب الله مقام ارشد اسرائیلی را عصبانی کرد

به گزارش تهران بهشت، گانتس یکشنبه شب در رشته‌ توئیت‌هایی در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت: در صورتی که از او خواسته شود که به حزب الله حمله شود، این کار را با قدرت خواهد کرد و خسارت زیادی به حزب الله لبنان وارد خواهد آورد و مسؤول این اقدام، لبنان خواهد بود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از توسعه پهپادها و هواپیماهای بدون سرنشین به ویژه پهپادهای ایران و بدون اشاره به زرادخانه هسته‌ای نامشروع خود برای تهدید جهان، مدعی شد: این پهپادها خطری برای تمام منطقه است.

تهدیدهای توخالی گانتس پس از آن روی می دهد که حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک فروند پهپاد از نوع "حسان" (به یاد شهید حسان اللقیس) را به مدت ۴۰ دقیقه در عمق ۷۰ کیلومتری آسمان فلسطین اشغالی به پرواز در آورده و پس از عملیات شناسایی مفصل، به سلامت به پایگاه خود در لبنان بازگشته است.

مقاومت همچنین تاکید کرد که با وجود تلاش دشمن برای سرنگونی، این پهپاد پس از انجام موفقیت‌آمیز مأموریت، به سلامت بازگشت.

نفوذ این پهپاد به عمق اراضی فلسطین اشغالی یک بار دیگر ناکارآمدی سامانه دفاع هوایی صهیونیست ها موسوم به گنبد آهنین را اثبات کرد.

گانتس بار دیگر با متهم کردن ایران ادعا کرد: تهران مسؤول تجهیز نظامی نیروهای نیابتی‌اش در لبنان و منطقه است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که راهبرد نخست وزیر رژیم متبوعش برای مانع تراشی در مسیر توافق هسته‌ای به شکست انجامیده است، همچنین خواستار نظارت بر تأسیسات هسته‌ای ایران شد.

وی چندی پیش نیز با رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران برای گفت وگو در مورد ایران و برنامه هسته‌ای دیدار کرده بود.

تل آویو در آستانه برگزاری دور جدید مذاکرات ایران با قدرت‌های جهانی در وین برای بازگشت آمریکا به تعهدات خود در برجام، به دنبال اخلال در روند مذاکرات بوده‌ است.

رژیم صهیونیستی بارها با گزارش‌ها و اظهارات دروغین قصد داشته تا برنامه هسته‌ای ایران را غیر صلح آمیز جلوه دهد؛ در حالی که تهران بارها بر صلح آمیز بودن برنامه خود تاکید کرده است.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار