تماس با ما درباره ما

عمان رزمایش دریایی برگزار کرد

نیروی دریایی سلطنت عمان در منطقه دریایی « الباطنه » این کشور اقدام به برگزاری رزمایش دریایی پنج روزه کرد.
عمان رزمایش دریایی برگزار کرد

به گزارش تهران بهشت به نقل از رسانه‌های عمان، در این رزمایش دریایی که با عنوان «خنجر حاد » ( خنجر تیز ) از دیروز (یکشنبه) با حمایت نیروی هوایی این کشور آغاز شده است تعدادی از ناوهای نظامی دیگر کشورها حضور دارند. 

رسانه‌های عمان بدون ذکر نام کشورهای شرکت کننده در این رزمایش نوشتند که ناوهای نظامی متعلق به نیروی دریایی تعدادی از کشورهای دوست در آن حضور دارند.   

در این پیوند پایگاه اطلاع‌رسانی «أثیر» عمان نوشت: این رزمایش که تا روز پنجشنبه ادامه می‌یابد در چارچوب برنامه‌ها و سیاست‌های آموزشی سالانه نیروی دریایی عمان و برنامه‌ریزی برای تبادل تجربیات عملیاتی و آموزشی با کشورهای دوست در هر زمینه ای که سطح آمادگی و کارایی نیروی دریایی عمان و زیر مجموعه‌های آن را در زمینه‌های مختلف نظامی دریایی بر اساس چشم‌انداز راهبردی همسو با ماموریت‌ها و وظایف ملی محول شده به آن‌ها حفظ و ارتقا دهد کند، انجام می‌شود. 

بر اساس این گزارش، ناوها و خدمه نظامی نیروی دریایی عمان شرکت کننده در این رزمایش ظهر امروز از پایگاه دریایی «سعید بن سلطان» به سمت منطقه مشخص شده برای اجرای این رزمایش حرکت کردند.  

در این رزمایش ناوها و کادرهای شرکت کننده بسیاری از فعالیت‌های مشترک نظامی دریایی را بر اساس برنامه تدوین شده انجام می‌دهند.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار