تماس با ما درباره ما

تحریکات داعش بیشتر شد!+ جزییات

تروریست های داعش در سه عملیات جداگانه در عراق سه تن را به قتل رساندند و یک نیروی حشدالشعبی را مجروح کردند.

به گزارش تهران بهشت، شامگاه سه شنبه، منابع امنیتی عراقی خبر دادند که یکی از نیروهای اطلاعاتی-امنیتی عراق با گلوله مستقیم تک تیراندازان داعشی در اطراف ناحیه العباره واقع در شمال شرق بعقوبه استان دیالی کشته شد.

در عملیاتی دیگر، تروریست های داعش به منزلی در روستای «قره اوج تبه» ناحیه «قره تبه» (۱۰۰ کیلومتری شمال شرق بعقوبه) حمله کردند و دو برادر را به قتل رساندند.

«وصفی التمیمی» مدیر ناحیه قره تبه به رسانه های عراقی گفت که بعد از ترور این دو برادر به دست داعشی ها، دستگاه های امنیتی تدابیر شدیدی را برای پیگرد تروریست ها اتخاذ کرده اند.

دیالی از استان های هم مرز ایران و در عین حال همواره ملتهب است که هسته های خفته و نیمه فعال داعش را در خود جای داده است و نیروهای امنیتی و نیز دوربین های حرارتی رصد کننده تحرکات تروریستی در آن مرتبا مورد حمله تروریست ها قرار می گیرد.

از اطراف روستای «البشیر» در ناحیه «تازه» در جنوب کرکوک نیز خبر رسید که تروریست های داعش به نفربرهای الحشدالشعبی حمله کردند و یکی از نیروهای الحشد در این حمله مجروح شد.

در این حمله همچنین یک دوربین حرارتی تخریب شده است.

حدود یک ماه پیش، «فالح الفیاض» رئیس هیات حشدالشعبی در سفر به استان دیالی، هشدار داد که گروه تروریستی «داعش در حال سوء استفاده از برخی بسترهای داخل شهرها و روستاهای استان دیالی و اطراف آن است.»

فیاض در آن جلسه بر «ضرورت تلاش اطلاعاتی در دیالی» و رفتن به سوی راه حل هایی گفت که «راه را بر داعش در استفاده از بسترهای داخل شهرها و روستاهای مرکز دیالی و اطراف آن ببندد.

ارسال نظر