تماس با ما درباره ما

ضربه جدی به داعشی‌ها وارد شد

منابع عراقی از به هلاکت رسیدن چهار تروریست «داعش» از جمله یکی از سرکردگان این گروه در حملات هوایی استان کرکوک خبر دادند.
ضربه جدی به داعشی‌ها وارد شد

به گزارش تهران بهشت، مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که چهار تروریست از جمله یکی از سرکردگان داعش در دو حمله هوایی ارتش به رشته کوه «ماما» در منطقه «دیبس» استان کرکوک به هلاکت رسیدند.

بمب افکن های اف - ۱۶ نیروی هوایی ارتش عراق اواخر شب گذشته در عملیات امنیتی و رصد اطلاعاتی با انجام دو رشته حمله هوایی مخفیگاه های گروه تروریستی داعش در استان کرکوک را هدف قرار دادند.

مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه خود تأکید کرده که نیروهای امنیتی عراق به تعقیب عناصر تروریستی ادامه می‌دهند و حملات پی در پی باعث محدود شدن تحرکات این گروه شده است.

مرکز اطلاع رسانی نظامی ارتش عراق سه شنبه گذشته نیز اعلام کرد که دو  عنصر گروه تروریستی داعش در حمله هوایی ارتش در شهر سامرا (استان صلاح الدین عراق) از پای درآمدند.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام کرد، اما عناصر و هسته‌های پراکنده و خفته این گروه تروریستی همچنان  در برخی مناطق استان‌های مختلف عراق از جمله صلاح‌الدین و الانبار فعال هستند.

نیروهای امنیتی عراق برای نابودی و پاکسازی کامل این مناطق از وجود عناصر تروریستی تلاش می‌کنند، اما با این وجود، تحرک بقایای داعش در مناطق و استان های درگیر در ماه های گذشته و با حمایت آمریکا افزایش یافته است که اوج آن حمله تروریستی و جنایت سه شنبه ۲۶ اکتبر / چهارم آبان ۱۴۰۰ به روستای «الرشاد» در منطقه «مقدادیه» استان دیاله بود که منجر به کشته یا زخمی شدن ۳۰ شهروند غیرنظامی شد.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار