تماس با ما درباره ما

صهیونیست ها همچنان در نگرانی به سر می برند/ ایران ترس بزرگ را به جان اسرائیلی‌ها انداخت

رسانه‌های عربی گزارش دادند که ترس از پاسخ ایران به شهادت دو افسر ارشد خود در سوریه بر نشست ارزیابی شرایط که روز جمعه با حضور مقامات صهیونیستی برگزار شد، سایه افکنده بود.
صهیونیست ها همچنان در نگرانی به سر می برند  ایران ترس بزرگ را به جان اسرائیلی‌ها انداخت

به گزارش تهران بهشت به نقل از شبکه المیادین، در این نشست که به ارزیابی وضعیت در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی پرداخت، احتمال انتقام احتمالی ایران  مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از این بابت ابراز نگرانی شد.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی به نقل از عاموس یادلین رییس پیشین دستگاه امنیتی صهیونیست‌ها گزارش دادند که اسرائیل باید با تهدید [احتمالی] ایران برای انتقام با جدیت برخورد کند.

ارتش رژیم صهیونیستی از ۱۷ اسفندماه و بعد از حمله به سوریه و شهادت دو افسر ارشد مدفع حرم بر اثر این حمله از ترس پاسخ احتمالی ایران به این جنایت در مرزهای شمالی آماده باش اعلام کرده است.

روعی شارون، تحلیلگر نظامی شبکه عبری زبان "کان" اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی ایران به حمله اخیر به حومه دمشق که به شهادت دو ایرانی منجر شد، در مرزهای شمالی به حالت آماده‌باش درآمده است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۷ اسفند در اطلاعیه‌ای از شهادت دو تن از پاسداران رشید مدافع حرم در حمله جنایتکارانه موشکی رژیم صهیونیستی در حومه شهر دمشق خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روابط عمومی کل سپاه در این اطلاعیه اعلام کرد: در پی جنایت روز دوشنبه رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه شهر دمشق سوریه پاسداران رشید مدافع حرم سرهنگ پاسدار احسان کربلایی پور و سرهنگ پاسدار مرتضی سعیدنژاد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در این اطلاعیه تاکید شده بود که بی شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار