تماس با ما درباره ما

شاخص بورس تل آویو در پی حمله به مقر موساد در اربیل سقوط کرد

در پی حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر سازمان موساد در اربیل عراق، شاخص بورس تل آویو سقوط کرد.
شاخص بورس تل آویو در پی حمله به مقر موساد در اربیل سقوط کرد

به گزارش تهران بهشت از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه اقتصادی دمارکر تاکید کرد تمامی بخشها و به ویژه بخش بانکی رژیم صهیونیستی دچار سقوط قابل توجهی شده است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای با اشاره به هدف قرار گرفتن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها از سوی موشک‌های نقطه زن، تاکید کرد: تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌‎های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می‌شود.

 روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت های این رژیم منحوس شب گذشته "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت.

این بیانیه می افزاید: بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می شود.

در این بیانیه آمده است: به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

ارسال نظر