تماس با ما درباره ما

ترس بزرگ به جان اسرائیلی‌ها افتاد

یک مسئول در ارتش رژیم صهیونیستی گفت: آنچه در قدس در حال رخ دادن است کل منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد و ما نگران انتفاضه سوم فلسطینی ها هستیم.
ترس بزرگ به جان اسرائیلی‌ها افتاد

به گزارش تهران بهشت؛ به نقل از پایگاه خبری فلسطین آنلاین، یک مسئول در لشکر «بنیامین» ارتش اشغالگر قدس امروز (شنبه) در گفت و گو با سایت صهیونیستی «واللا» اظهار داشت:  ما در حال آماده شدن برای روزی هستیم که اوضاع وارونه شود و انتفاضه سوم رخ دهد، از همین رو یک ماه پیش تمرینی را برای آمادگی برای چنین اتفاقی انجام دادیم.

این مسئول که به نام وی اشاره‌ای نشده است از زخمی شدن شماری از نیروهای ارتش رژیم صهیونسیتی در جریان درگیری با ساکنان اردوگاه «قلندیا» در شمال قدس اشغالی پرده برداشت و فاش کرد که در جریان این درگیری‌ها که چند ماه پیش اتفاق افتاد ۱۲ سرباز رژیم صهیونیستی زخمی و روانه بیمارستان شدند اما مقامات رژیم از رسانه‌ای شدن این خبر جلوگیری کردند.  

این افسر ارتش رژیم صهیونیستی در این مصاحبه اظهار داشت: گروهی از نیروهای ارتش [ رژیم اشغالگر ] اسرائیل متشکل از ۴۰ سرباز به منظور دستگیری یک جوان فلسطینی به اردوگاه یاد شده یورش بردند اما به دلیل همکاری نکردن اهالی، شناسایی و دستگیری وی دشوارتر شد. 

وی تصریح کرد: در پی این یورش، ساکنان اردوگاه قلندیا با پرتاب سنگ، و انداختن وسایل منزل از پشت بام‌های خود بر روی سربازان اسرائیلی موجب زخمی شدن و انتقال ۱۲ نفر از آن‌ها به بیمارستان شدند.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار