تماس با ما درباره ما

کویت خواستار اخراج اسرائیل از اتحادیه بین المجالس شد

رئیس مجلس امت کویت در پی ارائه طرح اخراج هیئت روسی از اتحادیه بین المجالس به دلیل حمله این کشور به اوکراین ، گفت که قبل از هیئت روسی باید هیئت رژیم صهیونیستی اخراج شود.
کویت خواستار اخراج اسرائیل از اتحادیه بین المجالس شد

به گزارش تهران بهشت به نقل از وبسایت مجلس امت کویت، مرزوق الغانم با انتقاد از سیاست های دو گانه جامعه جهانی در قبال رژیم صهیونیستی خواستار اخراج هیئت رژیم صهیونیستی از اتحادیه بین المجالس شد.

این گزارش افزود ، الغانم در نشست هماهنگی کشورهای عربی عضو اتحادیه بین المجالس که روز شنبه در اندونزی برگزار شد ، ضمن انتقاد از سیاست‌های دوگانه جامعه جهانی، تاکید کرد که ما اساسا هر نوع اشغالگری را محکوم می‌کنیم، چرا که کشور ما هم ۳۰ سال پیش اشغال شده، بنابراین ما مخالف هرنوع اشغالگری هستیم.

وی افزود: چطور می‌شود خواستار اخراج هیئت روسی به سبب جنگی شد که چند روز قبل آغاز شده اما با وجود اینکه رژیم صهیونیستی بیش از ۶۰ سال است فلسطین را اشغال کرده، هیئت اسرائیلی اخراج نمی‌شود.

کویت بر خلاف برخی حکام سازشکار عرب، سیاست مخالفت با عادی‌سازی روابط با اسرائیل را در پیش گرفته است.

مقام های این کشور همیشه حمایت خود را از آرمان‌های فلسطین و رد عادی‌سازی روابط با اسرائیل بیان کرده‌اند.

در همین چارچوب، وزارت اطلاع رسانی کویت ۱۸ بهمن ماه به طور رسمی از پخش فیلم Death on the Nile ( مرگ روی نیل) به سبب اینکه نقش اصلی آن را یک نظامی زن سابق ارتش رژیم صهیونیستی بازی کرده است، جلوگیری کرد.

اوایل بهمن هم تنیسور نوجوان کویتی با حاضر نشدن مقابل تنیسور رژیم اشغالگر قدس تحسین بسیاری از فعالان اجتماعی را برانگیخت.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار