تماس با ما درباره ما

مقام آمریکایی: نیروهای اوکراینی به دنبال بازپس‌گیری مناطق از نیروهای روسیه هستند

یک مقام ارشد دفاعی آمریکا اعلام کرد که نیروهای اوکراینی در حال حاضر به دنبال بازپس گیری مناطقی از این کشور هستند که نیروهای روسیه در چند روز پیش آنها را تصرف کرده بودند.
مقام آمریکایی: نیروهای اوکراینی به دنبال بازپس‌گیری مناطق از نیروهای روسیه هستند

به گزارش تهران بهشت؛ این مقام آمریکایی که خواست نامش بیان نشود، روز سه شنبه به وقت محلی در گفتگو با خبرنگاران ادعا کرد که نیروهای اوکراینی دارای اراده و توانایی کافی برای آزادسازی این مناطق از دست نیروهای روسیه هستند.

وی ادامه داد که اوکراینی ها برای بازپس گیری شهر خرسون می جنگند و همچنین نیروهای روسیه را از شمال شرق میکولایف تحت فشار قرار داده اند.

به گفته این مقام آمریکایی، نیروهای دفاعی اوکراین چابک و  سریع  هستند.

به گزارش ایرنا، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه دوشنبه ۲۱ فوریه (۲ اسفندماه) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو اعلام کرد که کشورش استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانتسک را به رسمیت شناخته و در کاخ کرملین قراردادهای همکاری و دوستی را با سران این جمهوری‌ها امضا کرد.

پوتین بامداد پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ماه) نیز در یک سخنرانی در تلویزیون ملی روسیه، از اقدام نظامی در دونباس خبر داد و از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار