تماس با ما درباره ما

حزب الله: مقاومت تنها راه پیروزی مردم فلسطین است

جنبش حزب الله لبنان چهارشنبه شب طی بیانیه‌ای در واکنش به عملیات شهادت‌طلبانه بئر السبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی اعلام کرد، مقاومت در همه اشکال آن تنها راه پیروزی است.
حزب الله: مقاومت تنها راه پیروزی مردم فلسطین است

به گزارش تهران بهشت از المیادین، جنبش حزب الله لبنان عملیات شهادت طلبانه بئر السبع را به مردم و گروه‌های فلسطینی تبریک گفت.

در عملیات شهادت طلبانه سه‌شنبه شب که در منطقه «بئر السبع» و همزمان با سالروز شهادت شیخ احمد یاسین و با سلاح سرد رخ داد، چهار شهرک نشین صهیونیست کشته شدند.

این عملیات توسط محمد ابوالقیعان از ساکنان منطقه النقب و از اسرای آزاد شده فلسطینی انجام شد که ۴ سال از عمر خود را در زندان‌های رژیم صهیونیستی گذراند و دیروز به شهادت رسید.

در بیانیه حزب الله آمده است: عملیات شجاعانه و قهرمانانه شهید «محمد ابوالقیعان» در بئر السبع را ستایش می کنیم.

بنا بر این بیانیه حزب الله، عملیات شهادت طلبانه بئر سبع نشان دهنده روحیه ریشه‌دار جهاد و مقاومت ملت فلسطین است که مخالف اشغالگری هستند.

حزب الله افزوده است: مقاومت در همه اشکال آن و در سراسر فلسطین از دریا تا کرانه باختری رود اردن تنها راه پیروزی و رهایی کامل است.

همچنین سرلشکر واصف عریقات کارشناس و تحلیلگر نظامی فلسطینی هم تاکید کرد که عملیات قهرمانانه بئر السبع که به هلاکت ۴ صهیونیست انجامید، موجب ایجاد بازدارندگی در برابر تجاوزات و جنایات اشغالگران اسرائیلی، بازداشت‌ها و ترور ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و دیگر اراضی اشغالی شد و دشمن را کاملا شوکه و غافلگیر کرد.

سرلشکر واصف عریقات در گفت وگوی ویژه با مرکز اطلاع رسانی فلسطین تاکید کرد که این عملیات شجاعانه و کاملا برنامه‌ریزی شده بود، چرا که در یک منطقه کاملا امنیتی از نظر صهیونیست‌ها به وقوع پیوست.

عریقات اظهار کرد که این عملیات بی‌نظیر پاسخی به جنایات دشمن صهیونیستی علیه فلسطینیان بود و اشغالگران را کاملا غافلگیر کرد و سرویس‌های امنیتی دشمن نتوانستند وقوع آن را پیش‌بینی کنند، برای همین اکنون صهیونیست‌ها یکدیگر را به کم‌کاری در این زمینه متهم می‌کنند.

این تحلیلگر فلسطینی بیان کرد که اجرای این عملیات ثابت کرد که تجاوزات و اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین با چنین عملیات‌هایی پاسخ داده می‌شود و اجرای عملیات در این بازه زمانی، معانی زیادی دارد.

به گفته واصف عریقات، یکی از این دلالت‌ها و معانی، وحدت فلسطینیان در سرتاسر اراضی اشغالی پشت مقاومت است.

عریقات گفت که این عملیات ثابت کرد که مقاومت ملت فلسطین به ویژه در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ یا ۱۹۶۷ و حتی خارج از فلسطین لحظه‌ای متوقف نمی‌شود و فلسطینیان متحد و یکپارچه هستند.

ارسال نظر