تماس با ما درباره ما

تروریست معروف به هلاکت رسید

منابع خبری در پاکستان پنجشنبه شب گزارش‌ دادند ، یک سرکرده گروه تروریستی "لشکر جنهگوی" در افغانستان کشته شد. گروهی که تاکنون مسوولیت بسیاری از حملات مرگبار علیه جامعه شیعیان در مناطق مختلف پاکستان را برعهده گرفته است.
تروریست معروف به هلاکت رسید

به گزارش تهران بهشت از منابع خبری پاکستان، «عبدالحکیم سِندی» عضو گروه افراطی و ضدشیعه لشکر جهنگوی که بعدها به گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان ملحق شد، توسط مهاجمان ناشناس در افغانستان به هلاکت رسید.

رسانه‌های پاکستانی به نقل از منابع آگاه در طالبان افغانستان افزودند: این سرکرده گروه تروریستی در قندهار افغانستان کشته شد.

منابع آگاه گفتند: عبدالحکیم سِندی در یکی از مرگبارترین عملیات انتحاری علیه شیعیان پاکستان در جنوب این کشور دست داشته و آن را مستقیما مدیریت می‌کرده است. این حمله اویل بهمن ۱۳۹۳ در مسجد و حسینیه شیعیان شهر "شکارپور" رخ داد که طی آن دست کم ۶۰ نمازگزار شهید شدند و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

لشکر جهنگوی که در دهه ۹۰ میلادی شکل گرفت، یکی از افراطی ترین گروه های تروریستی پاکستان محسوب می شود و متهم به انجام حملات تروریستی و به قتل رساندن صدها نفر از شیعیان این کشور است.گفته شده است که این گروه تروریستی با القاعده، تحریک طالبان پاکستان و جندالشیطان نیز در ارتباط است.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار