تماس با ما درباره ما

اتریش از تحریم های اروپا علیه روسیه حمایت کرد

کارل نهمر صدراعظم اتریش اعلام کرد که کشورش از تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه حمایت می کند و این اتحادیه آماده اعمال تحریم‌های بیشتر است.
اتریش از تحریم های اروپا علیه روسیه حمایت کرد

به گزارش تهران بهشت از شبکه سی ان ان، نهمر صدراعظم اتریش در کنفرانس خبری مشترک با زلنسکی رییس جمهور اوکراین گفت: اتریش موضع بی طرفی نظامی دارد اما ما درک می کنیم که باید در جایی که بی عدالتی و جنایات جنگی اتفاق می افتد کمک کنیم.

نهمر قرار است پس از دیدار با زلنسکی از شهر بوچا اوکراین که او آن را محل جنایات جنگی نامید، بازدید کند.

وی گفت: ما باید این جنایات جنگی را به سازمان ملل متحد اعلام کنیم و عدالت بین المللی باید تحقیقات و مبارزه با این جنایات را آغاز کند.

زلنسکی نیز در دیدار با صدراعظم اتریش از وی برای حمایت‌هایی که اوکراین تاکنون دریافت کرده است تشکر کرد و خواستار تحریم‌های بیشتر علیه روسیه شد.

بیش از یک ماه از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین می‌گذرد؛ سیل واکنش‌های جهانی به این رویداد همچنان ادامه دارد و فشارهای دیپلماتیک و تهدیدها و تحریم‌های بین‌المللی علیه روسیه در حال افزایش است.

تنش‌های مرزی میان روسیه و اوکراین به تازگی به دنبال افزایش تحرکات نظامی مسکو در حالی با فشار و نفوذ غرب تشدید شده که کاخ کرملین بارها اعلام کرده است که این فعالیت‌هایش در مسیر تامین امنیت ملی روسیه و در خاک این کشور بوده و تهدیدی برای هیچ کشوری محسوب نمی‌شود.

اما غرب به سرکردگی آمریکا از این فرصت استفاده کرده و شدیدترین فشارها و تبلیغات روانی را علیه روسیه به راه انداخته است.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار