تماس با ما درباره ما

ارسال ۱۱ هزار تُن محموله بشردوستانه از روسیه به اوکراین

رئیس مرکز کنترل دفاع ملی روسیه می‌گوید از زمان آغاز درگیری‌ها در اوکراین، حدود ۱۱ هزار تُن محموله بشردوستانه به این کشور ارسال کرده است.
ارسال ۱۱ هزار تُن محموله بشردوستانه از روسیه به اوکراین

به گزارش تهران بهشت، با گذشت ۴۶ روز از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در منطقه دنباس و وقوع جنگ در اوکراین، دولت مسکو مدعی ارسال چند هزار تُن کمک بشردوستانه به این کشور است.

«میخائیل میزینتسف» رئیس مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه شامگاه دوشنبه گفت که روسیه از زمان آغاز درگیری در اوکراین، حدود ۱۱ هزار تُن محموله بشردوستانه به اوکراین ارسال کرده است.

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، میزینتسف در این‌باره توضیح داد: «از تاریخ ۲ مارس، فدراسیون روسیه تاکنون ۱۰ هزار و ۸۰۷ تن محموله بشردوستانه را به اوکراین تحویل داده است، ۸۰۳ اقدام بشردوستانه از جمله ۱۰ مورد در روز گذشته در مناطق جمهوری خلق دونتسک، خرسون و خارکیف انجام داده است که طی آن ۴۹۲ تن مواد ضروری، دارو و غذا تحویل داده شده است».

به گفته وی، در روز دوشنبه نیز هفت اقدام بشردوستانه در مناطق دونتسک، لوهانسک، خارکیف، زاپروژیا و خرسون انجام شد که طی آن ۴۳۵.۵ تُن مواد ضروری و مواد غذایی به مردم منتقل شد.

پیش از این، وزیر خارجه روسیه ضمن تأکید بر اینکه مسکو تسلیم فشارهای غرب نمی‌شود گفته بود عملیات نظامی روسیه در اوکراین برای پایان دادن به سلطه جهانی آمریکا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار