تماس با ما درباره ما

تیر داعش به سنگ خورد

شامگاه گذشته، چند حمله پی در پی گروه تروریستی داعش در شرق، غرب و شمال عراق (دیالی، الانبار و کرکوک) با مقاومت نیروهای حشدالشعبی خنثی شد.
تیر داعش به سنگ خورد

به گزارش تهران بهشت، دستکم دو حمله داعش به جنوب «بهرز» در استان دیالی با پاتک نیروهای حشد الشعبی خنثی شد.

در روستای «کشکول» تابع «قره تپه» استان دیالی نیز گردان سوم تیپ «نداء» حشدالشعبی مورد حمله تروریست ها قرار گرفت و گزارش های اولیه از شهید شدن دو نفر و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر از نیروهای حشد عشایری حکایت دارد.

تروریست های داعش یک حمله دیگر به مرکز تیپ ارتش عراق (مغاویر دیالی) در روستای «البیجات» واقع در جنوب ناحیه کنعان کردند و این حمله نیز با مقاومت ارتش عراق خنثی شد.

تلاش تروریست های داعش برای نفوذ به روستای «نویشین» بخش «الرشاد» با سد محکم نیروهای حشدالشعبی ناکام ماند و نیروهای هنگ سوم کرکوک وابسته به فرماندهی محور شمال حشد الشعبی این اقدام را خنثی کردند.  

از استان الانبار در غرب عراق نیز خبر می رسد که حمله داعش در منطقه «نادزه» منطقه «الرطبه» با مقاومت نیروهای هنگ «عقاب های صحرا» حشدالعشائری شکست خورد.  

برخی گزارش ها نیز حاکی است که تروریست های داعش در لباس نظامی تلاش کردند «فاضل عباس» افسر عراقی و فردی دیگر به نام «ضیغم انور» را در مسیر الرطبه – الرمادی، ترور کنند اما موفق نشدند.

روز گذشته (سه شنبه) یک مقام امنیتی عراق از اعلام حالت آماده باش نوع بند (ج) به مدت ۷۲ ساعات در سراسر مناطق عراق در میان نیروهای نظامی و امنیتی خبر داد. این آماده باش سراسری، در پی تهدیدهای امنیتی اخیر از سوی گروه تروریستی داعش به اجرا گذاشته شده است.

یک روز پیش از آن (دوشنبه) تشکیلات تروریستی داعش در یک پیام صوتی از آغاز حمله با هدف گرفتن انتقام خون رهبر سابق خود خبر داد که در یک عملیات آمریکایی در فوریه گذشته در شمال غرب سوریه کشته شد. داعش همچنین از عناصر خود خواست از مشغول بودن اروپا به جنگ در اوکراین استفاده کنند.  

ارسال نظر