تماس با ما درباره ما

محرم زاده: به داد دریاچه ارومیه برسید

نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از آنجا که آموزش و پرورش یکی از مولفه‌های پیشرفت، اساس و شالوده هر کشور است، توجه به معلمان نگاه ویژه‌ای را می طلبد، لذا دولت و وزارت آموزش و پرورش نسبت به حل مشکلات قشر عظیمی از فرهنگیان کشور اهتمام جدی به عمل آورند.
محرم زاده: به داد دریاچه ارومیه برسید

به گزارش تهران بهشت، احمد محرم زاده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از توجه رئیس جمهور به قانون جهش تولید مسکن که اخیرا به وزارت مربوطه دستورات لازم را صادر کرده اند تشکر می کنم. آقای رئیس جمهور منابع مالی پیش بینی شده برای این موضوع جهت صندوق مسکن و تسهیلات باید تامین و اجرایی شود.

وی افزود: تسهیلات مسکن روستایی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای هر متقاضی تاکنون ابلاغ نشده است، فصل کاری سپری می شود و ضرورت دارد هر چه سریع‌تر ابلاغ شود.

نماینده مردم اهر در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور و وزیر آموزش پرروش عنوان کرد: از آنجایی که آموزش و پرورش یکی از مولفه های پیشرفت، اساس و شالوده هر کشور است و مقام معظم رهبری معلمان را افسران پیشرفت کشور خطاب کرده اند، توجه به معلمان نگاه ویژه ای را می طلبد، لذا دولت و وزارت مربوطه نسبت به حل مشکلات قشر عظیمی از فرهنگیان کشور اهتمام جدی به عمل بیاورند.

محرم زاده در ادامه گفت: قانون رتبه بندی معلمان حداقل کار و اقدام در دفاع از کرامت و منزلت فرهنگیان عزیز بود، انتظار داریم آیین نامه قانون مذکور منطبق بر اهداف این قانون هرچه سریع تر اجرایی شود. به کارگیری نیروهای جدید در آموزش و پرورش با توجه به کمبود شدید معلم، اعمال مدرک تحصیلی معلمان با توجه به تصویب در قانون رتبه بندی با حذف قید و شرط ها، تعیین تکلیف آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی از سال ۱۳۹۱ به بعد و.. و همچنین اختصاص نیروهای خدماتی و سرایداری به مدارس شهری، کسورات بازنشستگان عزیز دیرتر به مناطق و نواحی وصول می شود که منجر به نارضایتی بازنشستگان عزیز می شود.

وی از وزیر نیرو خواست تا در اجرای پروژه های حوزه انتخابیه تسریع کند و خاطرنشان کرد: آقای وزیر وضعیت دریاچه ارومیه بسیار نامطلوب است و زندگی جمعیت بالغ بر ۱۴ میلیون را تحت تاثیر قرار داده است، به دادش برسید و هر چه سریع‌تر تمهیدات اندیشده شده را اجرایی کنید.

نماینده مردم اهر در ادامه خطاب به وزیر کشاورزی گفت: در شروع عملیات علاج بخشی سد هریس تسریع شود، اختصاص تسهیلات کم بهره برای کشاورزان و دامداران بسیار ضروری است، اهتمام جدی برای اجرای طرح های آبخیردازی در سطح کشور برای تغذیه سفره های زیرزمینی و جلوگیری از سیلاب، تامین نهادهای دامی برای دامداران و برخی از عشایر که سهم بزرگی در تولید لبنیات دارند و در شرایط فعلی مظلوم واقع شده اند که بر شما است که به داد آنها برسید.

محرم زاده وزیر صمت را نیز مورد خطاب قرار داد و تاکید کرد: استقلال مس آذربایجان مطالبه جدی مردم این منطقه است که هر چه سریع تر اجرایی شود. همچنین تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت های اقماری شرکت ملی مس اجرایی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان خطاب به رئیس جمهور گفت: معرفی هر چه سریع تر وزیر کار، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری، ابلاغ افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مواردی هستند که انتظار داریم دستور اجرای آنها را صادر کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار