تماس با ما درباره ما

ضارب سلمان رشدی درباره سپاه و امام خمینی(ره) چه گفت؟

ضارب سلمان رشدی در زندان درباره ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) مصاحبه کرد.
ضارب سلمان رشدی درباره سپاه و امام خمینی(ره) چه گفت؟

به گزارش تهران بهشت، هادی مطر ضارب سلمان رشدی که از شهروندان آمریکایی اهل نیوجرسی است روز چهارشنبه در مصاحبه‌ای درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) سخن گفت و درباره دلایل حمله به سلمان رشدی حرف زد.

 

 

ضارب سلمان رشدی فکر نمی‌کرد رشدی جان سالم به در ببرد

ضارب سلمان رشدی در این مصاحبه تاکید کرد: فکر نمی‌کردم سلمان رشدی پس از آن ضربه‌ها جان سالم  به در ببرد و وقتی شنیدم که او زنده مانده است، شگفت زده شدم.

آیت الله خمینی یک فرد بزرگ است

هادی مطر در مورد اینکه آیا از آیت‌الله روح‌الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران الهام گرفته است یا خیر، بدون اشاره به جزئیات، فقط گفت: «من به آیت الله احترام می‌گذارم. من فکر می‌کنم او یک فرد بزرگ است.» هادی مطر همچنین منکر ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و اشاره کرد که کاملاً به تنهایی و به صورت مستقل عمل کرده است.

سلمان رشدی به اسلام حمله کرده است

هادی مطر درباره سلمان رشدی گفت: او کسی است که به اسلام و به اعتقادات و نظام‌های اعتقادی حمله کرده است.

در طول مصاحبه تقریباً ۱۵ دقیقه‌ای چهارشنبه، مطر یک لباس زندان سیاه و سفید و یک ماسک پارچه‌ای سفید به تن داشت. گاهی به پایین نگاه می‌کرد و با لحنی صاف صحبت می‌کرد.

ضارب سلمان رشدی اعلام بی‌گناهی کرد

روز گذشته، ضارب سلمان رشدی نویسنده مرتد کتاب موهون «آیات شیطانی» نسبت به اتهامات وارده مبنی بر تلاش برای قتل درجه ۲ و ضرب و جرح، اعلام بی‌گناهی کرده بود.

سلمان رشدی می‌تواند صحبت کند

رسانه‌های آمریکا درباره آخرین وضعیت سلمان رشدی به نقل از دوستان و نزدیکان او روز یکشنبه گزارش دادند که «از زیر دستگاه تنفس مصنوعی خارج شده و می‌تواند صحبت کند.»

پیشتر رسانه‌ها اعلام کرده بودند که بر اثر شدت جراحات در ناحیه گردن و گلو، سلمان رشدی قادر به تکلم نخواهد بود. وضعیت او وخیم است و کبد او آسیب شدید دیده و بینایی یکی از چشم‌هایش هم از دست می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر