تماس با ما درباره ما

آیت الله جنتی: رییس جمهور رفتار اشرافی ندارد/ دولت سیزدهم آرمان‌های امام(ره) را برجسته کرد

رئیس مجلس خبرگان رهبری دوری از اشرافیت دولت سیزدهم را تحسین کرد و گفت: دولت در این مدت یک سال توانست توفیقات خوب و قابل توجهی داشته باشد تا آرمان‌های امام خمینی (ره) برجسته شود.
آیت الله جنتی: رییس جمهور رفتار اشرافی ندارد  دولت سیزدهم آرمان‌های امام(ره) را برجسته کرد

به گزارش تهران بهشت، دهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز سه‌شنبه در ساختمان قدیم مجلس آغاز شد.

آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای این نشست با اشاره به راهپیمایی اربعین گفت: محدودیت‌های سنوات اخیر مثل بیماری کرونا و مشکلات مربوط به گذرنامه برطرف شده است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دشمن اخیرا از گروه‌های محور مقاومت مانند سوریه و یمن، شکست‌های سختی خورده است و به دنبال فتنه‌انگیری است. بنابراین بر همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی است که با به کارگری همه توان خود و هوشیاری کامل، توطئه دشمن را خنثی کنند.

آیت‌الله جنتی ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی دولتمردان تصریح کرد: دولت در این مدت یک سال توانست توفیقات خوب و قابل توجهی داشته باشد. شاهد بودیم که در این مدت آرمان‌های امام خمینی (ره) برجسته شد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش‌های دولت در زمینه بهداشت و مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: دولت در این زمینه عملکرد موفقی داشت. در حوزه سیاست خارجی نیز پویایی و تحرکاتی در زمینه ارتباط با کشورهای همسایه را شاهد بودیم.

آیت‌الله جنتی با اشاره به رفتار رئیس دولت سیزدهم و هیات دولت در برابر مردم، تصریح کرد: در دوری از اشرافیت رفتار مناسبی را از رئیس جمهور و اعضای دولت مشاهده کردیم. امیدواریم که این روحیه تا پایان دولت ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار