تماس با ما درباره ما

بوشهر، دهمین مقصد مرتضوی برای نظارت میدانی بر اجرای مصوبات

معاون اجرایی رئیس جمهور برای نظارت میدانی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی آیت‌الله رئیسی، رفع موانع احتمالی و تسریع در روند اجرا وارد استان بوشهر شد.
بوشهر، دهمین مقصد مرتضوی برای نظارت میدانی بر اجرای مصوبات

به گزارش تهران بهشت؛ سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور روز سه‌شنبه ‌و در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهدای بوشهر از سوی «‌احمد محمدی‌زاده » استاندار مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از استخر دانش آموزی و آب شیرین کن۷۰ هزار مترمکعبی، بازدید از بیمارستان فاطمه الزهرا(س)، بازدید از جاده کنار تخته - دالکی ‌ و سد مخزنی دالکی، بازدید از کارخانه پرورش میگو منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و دیدار با نماینده ولی فقیه استان از برنامه های پیش بینی شده سفر یک روزه مرتضوی به این استان است.

رییس جمهور ‌واعضای هیات دولت در کمتر از یکسال و در دور نخست به ۳۱ استان سفر کرده است که معاون اجرایی رییس جمهور هم برای پیگیری اجرای مصوبات تاکنون به ۹استان سمنان، بیرجندجنوبی، یزد، شیراز، اردبیل، قم، خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان سفر کرده و اینک بوشهر مقصد دهمین سفر معاون اجرایی رییس جمهور است.

به گفته معاون اجرایی رییس جمهور در ۳۱ سفر استانی و ٧ سفر موضوعی رییس جمهور به داخل کشور در مجموع بیش از ٩٠٠ مصوبه در برداشته است که حدود پنج هزار و دو طرح عمرانی که بیشتر آنها نیمه تمام هستند را در بر می‌گیرد.

رییس جمهور ۱۶ مهر۱۴۰۰ در ششمین سفر استانی به استان بوشهر سفر کرد که در این سفر ۹۴ طرح در حوزه‎‌ های مختلف با اعتبار بیش از پنج هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی، توسعه زیرساختی و رونق اقتصادی این استان به تصویب رسید که برای اجرای این طرح‌‎ها ۱۷ توافقنامه با دستگاه‎‌های اجرایی منعقد شد.

از مجموع طرح‌‎های سفر استانی هیات دولت به بوشهر سهم حوزه‎‌های زیربنایی ۲۵، صنعت و معدن ۹، بهداشت و درمان ۶، حوزه فرهنگی و آموزشی ۱۲، حوزه رفاه اجتماعی ۱۳، نفت و انرژی ۹، آب، خاک و کشاورزی ۱۰ و حوزه اشتغال نیز  چهار طرح است.

تکمیل بیمارستان‌‎های نیمه تمام و مرکزهای بهداشتی و درمانی استان بوشهر ، ورود بخش خصوصی و صندوق کارآفرینی امید در بخش اشتغال خرد، اختصاص سهمیه تسهیلات به منظور ازدواج جوانان توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، احداث سد و ایجاد راه دسترسی برای برخی از روستاها و اتصال راه‌آهن عسلویه- بوشهر- شیراز به خط سراسری و تکمیل پروژه‌‎های نیمه تمام، تامین ۱۵۰ هزار متر مکعب آب توسط نیروگاه اتمی بوشهر، اعلام آمادگی و پشتیبانی برای احداث ۱۱۳ هزار واحد مسکونی از جمله دستورات و مصوبات رئیس جمهوری در سفر به استان بوشهر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار