تماس با ما درباره ما

سخنرانی آیت الله رئیسی در سازمان ملل در شأن یک رئیس جمهور انقلابی بود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل مقتدرانه و در سطح و شان یک رئیس جمهور انقلابی بود.
سخنرانی آیت الله رئیسی در سازمان ملل در شأن یک رئیس جمهور انقلابی بود

به گزارش تهران بهشت؛ حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: سخنرانی رییس جمهور در هفتادو هفتمین اجلاسیه مجمع عمومی سازمان ملل مقتدرانه و در سطح و شان یک رئیس جمهور انقلاب بود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس افزود: آیت‌الله رئیسی در سخنرانی خود در این اجلاس مواضع جمهوری اسلامی ایران در حوزه مسائل مختلف به ویژه حقوق بشر و غیره را مقتدرانه اعلام کرد و مواضع غیراصولی کشورهای غرب و به‌ویژه آمریکا را به چالش کشید.

حاجی دلیگانی اظهار کرد: رئیس جمهور در سخنان خود ضمن پرداختن به مسائل مربوط به جبهه مقاومت با بالا بردن عکس شهید سلیمانی اقتدار جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت را در مجمع عمومی سازمان ملل  به رخ جهانیان کشید.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه رئیس جمهور بدون هیچ واهمه‌ای به جنایت‌های آمریکا و متحدانش اشاره کرد و اقدامات آنها را زیر سوال برد. پس از سخنرانی آیت‌الله رئیسی در سازمان ملل و ما شاهد بازتاب گسترده این سخنرانی در فضای مجازی بودیم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد ، تصویری از سردار دلها را برای دقایقی بالا برد و گفت: قهرمان جنگ علیه تروریسم و نابودکننده داعش کسی جز سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نبود که در راه آزادی ملت‌های منطقه به شهادت رسید و رئیس جمهور سابق آمریکا سند این جنایت را به اسم خود زد.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: رسیدگی عادلانه قضایی به جنایتی که رئیس جمهور سابق آمریکا به آن اعتراف کرده، خدمت به انسانیت است.

رئیس جمهور تاکید کرد: رسیدگی عادلانه به جنایتی که رئیس جمهور سابق آمریکا به آن اعتراف کرده خدمت به انسانیت است تا از این پس ظلم زبون گردد و عدالت، سربلند باشد. ما اجرای عدالت و محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را از طریق یک دادگاه عادلانه تا حصول نتیجه قطعی دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
واقعا که واقعا
پاسخ ها
ناشناس
جریان کامیون سوغاتی چیه

پربازدیترین ها

آخرین اخبار