تماس با ما درباره ما

ترامپ به سیم آخر زد: ایالات متحده به سرعت به جهنم می‌رود!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در انتقاد دوباره از عملکرد جو بایدن، گفت: ایالات متحده بسرعت به جهنم می‌رود و به یک رهبر قوی در راس نیاز دارد.
ترامپ به سیم آخر زد: ایالات متحده به سرعت به جهنم می‌رود!

به گزارش تهران بهشت؛ دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا در انتقاد دوباره از جو بایدن گفت که ایالات متحده بسرعت به جهنم می‌رود و به یک رهبر قوی در رأس نیاز دارد.

 وی در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» گفت: سیاست و مسائل جمهوری‌خواه و دموکرات و چپ‌های افراطی و همه چیز را فراموش کنید. کسی را می‌خواهم که رهبری بزرگ باشد. کسی را می‌خواهم که بتواند رو در روی شی رئیس‌جمهور چین بایستد.

ترامپ افزود: این را چند روز پیش گفتم که می‌توانید در سراسر هالیوود بگردید و تلاش کنید کسی را برای بازی کردن نقش شی رئیس‌جمهور چین پیدا کنید. هیچ بازیگر آنچنانی وجود ندارد، هیچ کسی آن طور نیست. این‌ها انسان‌های قاطع هستند، او مردی قاطع است. من دوست بسیار خوب او بودم تا این که کووید آمد و بعد رهایش کردم. گفتم این (دیگر) خیلی زیاد است.

رئیس‌جمهور جنجالی سابق آمریکا در ادامه گفت: ما به باهوش‌ترین افراد نیاز داریم، به خاطر افرادی مثل رئیس‌جمهور شی، ماکرون، می‌توانم بسیاری از آن‌ها را نام ببرم، مثل پوتین البته الان او نوع دیگری از طلسم را دارد. اما بگذارید به شما بگویم این‌ها انسان‌هایی قاطع هستند. باهوش و سرسخت هستند و چیزی درباره باخت نمی‌دانند.

ترامپ سپس مدعی شد: پوتین دوران سختی را می‌گذراند و مراقب آنچه رخ می‌دهد باشید. با او اشتباه برخورد می‌شود. اینها انسان‌های بسیار قوی و باهوشی هستند. و فراتر از جمهوری‌خواه یا دموکرات، می‌خواهم کسی را (در راس آمریکا) ببینم که عالی است.

او در ادامه ضمن بیان این که «ترجیح می‌دهد شاهد موفقیت باورنکردنی بایدن به عنوان رئیس‌جمهور باشد، حتی اگر به معنای انتخاباتی سخت‌تر یا حتی شکست برای خودش در مقابل او باشد»، تکرار کرد که آمریکا در آشفتگی به سر می‌برد و نمی‌تواند با ادامه راه کنونی دوام آورد.

به نوشته اسپوتنیک، این سخنان، تغییر لحن ترامپ در خصوص بایدن را نشان می‌دهد که همواره گفته پیروزی در انتخابات را از او دزدیده و در یک سال و نیم گذشته همواره از عملکرد وی در مسائل مختلف، بحران مرزی، تورم، افزایش قیمت بنزین، بحران اوکراین و موضوع تایوان و سایر مشکلات داخلی و خارجی انتقاد کرده است.

ترامپ به طور مرتب به احتمال حضورش در انتخابات ۲۰۲۴ به رغم تهدید وزارت دادگستری آمریکا مبنی بر تعقیب کیفری وی به اتهام خارج کردن غیرقانونی اسناد طبقه‌بندی شده از کاخ سفید، اشاره کرده است. بایدن اما قصدش را برای شرکت در این رقابت علیرغم آشفتگی پشت پرده دموکرات‌ها درباره محبوبیت پایین وی که می‌تواند باعث پس‌رفت سایر اعضای حزب دموکرات شود، اعلام کرده است.

 

 

 

ارسال نظر