تماس با ما درباره ما

اقدام دولت در افزایش دوباره حقوق کارمندان و بازنشستگان شایسته است/ استقبال مجلس از لایحه دولت

عضو کمسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام دولت سیزدهم در افزایش دوباره حقوق کارمندان و بازنشستگان باتوجه‌به تورم شایسته است.
اقدام دولت در افزایش دوباره حقوق کارمندان و بازنشستگان شایسته است  استقبال مجلس از لایحه دولت

به گزارش تهران بهشت؛ سید محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لایحه افزایش درباره معیشت کارمندان و بازنشستگان کشور که دولت سیزدهم به مجلس پیشنهاد داده است نشانگر دغدغه‌مندی دولت در حوزه معیشت است.

وی افزود: این دومین بار است که در طی یک سال افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان کشور را داریم که اقدامی خوب و شایسته است.

عضو کمسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متناسب‌سازی حقوق‌ها در مجلس مطرح می‌شود گفت: این لایحه با موافقت مجلس روبرو خواهد شد.

وی تأکید کرد: نظر نمایندگان نسبت به این لایحه مثبت است و از آن استقبال می‌کنیم.

دولت سیزدهم در حالی در اقدامی کم‌سابقه و در اواسط سال برای افزایش دوباره حقوق کارمندان و بازنشستگان اقدام کرده است که در حدود یک سال و دو ماه گذشته به انحای مختلف توانمندسازی مالی اقشار مختلف را در کانون توجه قرار داده بدون اینکه استقراضی کرده یا خلق پولی انجام داده باشد.

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است که با توجه به دغدغه آیت‌الله ابراهیم رئیسی درباره معیشت کارمندان و بازنشستگان کشور، دولت سیزدهم در لایحه‌ای به مجلس پیشنهاد داده که افزایش جدیدی در حقوق‌ها لحاظ شود که در صورت تصویب از ابتدای شهریور در حقوق کارمندان و بازنشستگان اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جوادی
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
حق شاغل وبازنشسته را دربودجه سال نمی دهند وبه جای ان صدقه میدهند تورم دولت 60درصد است ومردم ازعهده هزینه خود بر نمی ایند درنتیجه دولت برای کمک باز صدقه می دهد ونماینده مجلس برای دولت دست میزند، این نمایندگان وظایف خودراگم کرده اند همسانسازی وبودجه ان کجاست چرا پیگیری نمی شود ؟./.
سعید
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
چقدر همدیگه رو تحویل میگیرن. یه بچه هم میدونه با این تورم(ترکیدن) قیمتها ۱۰درصد اول سال اضافه کردن کار غلطی بوده حالا وظیفه‌شه جبران کنه
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
هنوز سری اول اضافات واریز نشده از دومین بار در سال صحبت میفرمائید، دق کش کردید بازنشستگان بیچاره را ، عزت زیاد بزرگواران بخشنده از خود گذشتگی می‌فرمایید بذارید باشه شما بیشتر لازم دارید
حمید رضا رعیت رستمی
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
عالی
مهدی
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
دوبار درسال
خنده داره
بار اول 10درصد
بار دوم بصورت پلکانی همون 10درصد میشه
کلا 20درصد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تورم چن درصد 200درصد
جای تأسف داره،،حافظان امنیت ،،،دربازارهفتگی،،بازار روزانه،،اسنپ،،تاکسی ،،تلفنی،،بنایی،،شاگردی میوه فروشی،،واقعا که خجالت بکشین

پربازدیترین ها

آخرین اخبار