تماس با ما درباره ما

عمران خان به قتل متهم شد

حامیان حزب تحریک انصاف پاکستان در مقابل این دفتر تجمع کرده و علیه رد صلاحیت عمران خان در انتخابات میان دوره‌ای پاکستان دست به اعتراض زدند.
عمران خان به قتل متهم شد

به گزارش تهران بهشت؛ رهبر حزب مسلم لیگ پاکستان شاخه نواز علیه عمران خان در دادگاه اسلام آباد شکایتی با عنوان تلاش برای قتل تنظیم کرده است.

به نوشته روزنامه هندوستان تایمز، "محسن شاهنواز رانجها رهبر حزب مسلم لیگ پاکستان شاخه نواز درست یک روز پس از آنکه در مقابل دفتر کمیسیون انتخابات این کشور در اسلام آباد مورد حمله قرار گرفت، علیه عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان شکایتی تنظیم کرد.

حامیان حزب تحریک انصاف پاکستان در مقابل این دفتر تجمع کرده و علیه رد صلاحیت عمران خان در انتخابات میان دوره‌ای پاکستان دست به اعتراض زدند.

شبکه تلویزیونی جئو پاکستان نیز گزارش کرد، این پرونده در پاسگاه پلیسی در اسلام آباد تنظیم شده است.

رهبر حزب مسلم لیگ پاکستان شاخه نواز در شکایت تنظیمی خود اشاره کرده که وقتی به عنوان شاکی این پرونده حاضر شده مورد حمله قرار گرفته است.

رهبر حزب مسلم لیگ پاکستان شاخه نواز همچنین مدعی شد که تلاش برای قتل وی با شکستن شیشه اتومبیلش صورت گرفته است.

در این شکایت نامه همچنین آمده که بزرگراه "شری نگار" به دستور رهبری حزب تحریک انصاف مسدود شد و در جریان آن اعضای حزب اقدام به تخریب و پرتاب سنگ کردند.

اخیرا نیز دو پرونده مرتبط با قتل علیه عمران خان، "اسد عمر" دبیرکل حزبو  ۱۰۰ عضو دیگر حزب به اتهام خشونت در جریان اعتراضات تنظیم شده است.

عمران خان روز جمعه و پس از آن رد صلاحیت شد که کمیسیون انتخابات پاکستان او را به فروش غیرقانونی هدایای دریافتی از هیات‌های خارجی متهم کرد.

وی متهم شده که هدایای دوران نخست وزیری خود را در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ فروخته است.

عمران خان در اعتراض به رد صلاحیتش، تجدیدنظر داده است.

 

ارسال نظر