تماس با ما درباره ما

روایت جذاب عکسی که ۲۵ کشور دنیا را فتح کرد و تا قلب آمریکا رفت!

یکی از عکس‌های حرم مطهر رضوی در طول این سال‌ها بیشتر از همه بازخورد داشته، عکسی که از در طلای دارالسرور گرفته شده است.
روایت جذاب عکسی که ۲۵ کشور دنیا را فتح کرد و تا قلب آمریکا رفت!

 به گزارش تهران بهشت؛ مسعود نوذری آخرین عکاس باشی رسمی حرم گفت: سال ۹۲ در یکی از مراسم  غبارروبی منتظر بودیم مرحوم طبسی بیاید و غبارروبی به طور رسمی شروع شود. من کنار درِ طلای دارالسرور ایستاده بودم. سریع یک عکس از آن گرفتم. به عنوان یک عکس معمولی به آن نگاه می‌کردم.

وی افزود: بعد نمایشگاهی می‌خواستیم بزنیم که من یک عکس کم داشتم. به ناچار این عکس را بردم. دیدم هرکسی می‌آید جلوی این عکس می‌ایستد و تأمل میکند. گفتم: بگذار در یک شرایط حرفه‌ای‌تر بگیرم. در غبارروبی سه پایه و دیگر وسایل را برداشتم. از همان زاویه با همان دوربین سه چهار بار گرفتم، ولی آن عکس نشد.

نوذری بیان کرد: شب ولادت حضرت رضا (ع) آن عکس را بزرگ کردم و برای آیت الله طبسی فرستادم. مدتی بعد از دفتر ایشان زنگ زدند که عجب عکسی است و حاج آقا خیلی مشعوف شدند.

ماجرای عکس حرم امام رضا (ع) در اتاق امیر قطر | روایت جذاب عکسی که ۲۵ کشور دنیا را فتح کرد و تا قلب آمریکا رفت!

عکاس حرم مطهر رضوی گفت: خلاصه این عکس چرخید به حدی که الان در ۲۵ کشور دنیا هست. در تمام فرودگاه‌های کشور، پشت سر همه مسئولان، پشت سر استاندار همه جا این عکس هست. این عکس الان در قلب آمریکا، در قلب بحرین، در اتاق امیر قطر هست. بدون اینکه من بخواهم آن را توزیع کنم، خودش توزیع می‌شود.

 

ارسال نظر