تماس با ما درباره ما

توصیه های یک فرمانده سپاه به دهه هشتادی ها

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن تاب پیشرفت ایران در زمینه‌های مختلف را ندارد و می‌خواهد به هر ترفندی از این پیشرفت‌ها جلوگیری کند و ایران به همان زمان قبل از انقلاب برگردد.
توصیه های یک فرمانده سپاه به دهه هشتادی ها

 به گزارش تهران بهشت؛ سردار سیدصادق حسینی در تجمع دانش‌آموزان دهه هشتادی دبیرستان امام محمد شافعی سنندج که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، با تسلیت حادثه تروریستی شاهچراغ و گرامیداشت شهادت شهید فهمیده، اظهار داشت: شهید محمدحسین فهمیده دانش‌آموز 13 ساله‌ در آن شرایط تشخیص می‌دهد که باید با همه توانش از کشور دفاع کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: فهمیده با بستن نارنجک به خودش، تانک دشمن را منفجر می‌کند، این اوج ایثار است چرا که مسیر حرکت دشمن و ایثار را تشخیص داده بود.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: طبیعتا شماها باید مانند دهه شصتی‌ها و بالاتر از آنها عمل کنید چرا که شرایط و امکانات امروز بهتر از آن دوران است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ، عنوان کرد: مردم که برای زیارت و عبادت به شاهچراغ رفته بودند و سر دعوا با کسی نداشتند که یک جانی جنایتکار 13 نفر را به شهادت می‌رساند که سه نفر آنها دانش‌آموز هستند.

فرمانده سپاه عنوان کرد: آمریکا عامل اکثر جنایت‌ها در جهان است چرا که منافع آن در ناامنی است و اگر همه موارد به دقت بررسی و مطالعه شود می‌بینیم که رد پای آمریکا در تمامی جنایت‌ها مشهود است.

وی ادامه داد: سراسر زندگی حاکمه آمریکا جنایت است آنها در جنگ جهانی دوم با استفاده از بمب اتمی در هیروشیما و ناکازاکی مردم را قتل‌عام کردند.

سردار حسینی افزود: آنچه امروز در کف خیابان می‌بینیم و شعارهایی مانند «ژن، ژیان، آزادی» می‌شنویم برای این است که امنیت و آسایش را از مردم بگیرند و امنیت مردم را به خطر بیندازند.

وی ادامه داد: قطعا برخی از این افراد در کف خیابان از عوامل دشمن هستند و تعدادی نیز از سر احساس و فریب فضای مجازی و از سر ناآگاهی وارد اغتشاشات شده‌اند و گرنه مردم استان و کشورمان هم از نظام و هم از امنیت خود دفاع می‌کنند.

وی یادآوری کرد: در حالیکه اینترنشنال با پول و پشتوانه مالی عربستان سعودی امنیت مردم کشورمان را هدف قرار داده و به اغتشاشات و آشوب‌ها دامن می‌زند، تاکنون در عربستان هیچ انتخاباتی برگزار نشده است که داعیه آزادی برای ملت ایران شده‌اند. 

سردار حسینی تصریح کرد: دشمن تاب پیشرفت ایران در زمینه‌های مختلف را ندارد و می‌خواهد به هر ترفندی از این پیشرفت‌ها جلوگیری کند و ایران به همان زمان قبل از انقلاب برگردد.

وی در ادامه گفت: دشمن برنامه‌ریزی کرده بود که در مهرماه حوادثی در ایران پیش بیاید و امریکایی‌ها برای این موضوع پول‌های کلانی هم اختصاص داده بودند که مرگ مهسا امینی را بهانه کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: ایران کشوری مسلمان است که مردم آن به خدا و قرآن ایمان دارند اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که قرآن‌سوزی می‌شود و به مساجد حمله می‌کنند که قطعا اینها از امریکا سرچشمه می‌گیرد و ملت ایران این مهم را برنمی‌تابند.

وی اظهار داشت: آنها با ایجاد داعش و جنایت‌هایی با نام اسلام در کشورهای اسلامی را رقم می‌زنند تا چهره اسلام را در جهان خدشه‌دار کنند و این همان دشمنی آنها با اسلام و قرآن است.

سردار حسینی در پایان سخنانش خطاب به دانش‌آموزان گفت: جنگ امروز شما با دشمن، تحصیل، پیشرفت‌ و فتح قله‌های علمی است و با این کار مانند شهید فهمیده از کشور حفاظت خواهید کرد.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار