تماس با ما درباره ما

چادرخواب‌های اطراف بیمارستان‌های منطقه 6 به همراه سرا دعوت شدند

همراهان چادر خواب بیماران مستقر در بیمارستان‌های منطقه ، به همراه سراهای قلب پایتخت دعوت شدند و متقاضیان جدید پس از شناسایی در فرایند این موضوع قرار خواهند گرفت.
چادرخواب‌های اطراف بیمارستان‌های منطقه 6 به همراه سرا دعوت شدند

به گزارش تهران بهشت، مسعود رنجبریان، شهردار منطقه 6  شهرداری تهران اعلام کرد: پیرو دستور شهردار محترم تهران  جناب آقای دکتر زاکانی و در راستای اجرای طرح زمستان گرم همراه سرای جوادالائمه  و سوله مدیریت بحران پارک لاله آماده میزبانی از همراهان بیماران مستقر در بیمارستان های سطح منطقه شش است.

رنجبریان ضمن اعلام این خبر خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز فصل سرما، همراهان بیمارانی که به صورت چادر خواب در اطراف بیمارستان مستقر بودند به همراه سرای منطقه دعوت شدندو ما دیگر شاهد چادرخوابی این عزیزان در اطراف بیمارستان نیستیم و متقاضیان جدید پس از شناسایی  در فرایند موضوع  قرار خواهند کرد.

879bfef6-b91a-45a5-849a-79cf752bb89f

شهردار قلب پایتخت با ذکر این نکته مهم ادامه داد: طبق هماهنگی و اقدامات انجام شده با مسئولین بیمارستان ها قرار بر این شد تا روند  پذیرش و درمان این عزیزان تسریع یابد  تا در شهر تهران دچار سردرگمی و آسیب و انتظار بیهوده نشوند.

شهردار منطقه 6 نوید داد: به زودی دو همراه سرای جدید با امکانات مناسب در این منطقه افتتاح شده و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار