تماس با ما درباره ما

دستور زاکانی برای تشکیل کمیسیون سوانح برای بررسی حادثه قطار تهران کرج/ حادثه دیدگان تحت پوشش بیمه هستند

شهردار تهران با بیان اینکه "به سرعت دستور تشکیل کمیسیون سوانح را دادم" افزود: متخصصان و کارشناسان در حال چک کردن همه دیتای قبل و بعد و زمان حادثه هستند تا دلیل این حادثه مشخص شود.
دستور زاکانی برای تشکیل کمیسیون سوانح برای بررسی حادثه قطار تهران کرج  حادثه دیدگان تحت پوشش بیمه هستند

به گزارش تهران بهشت، علیرضا زاکانی، شهردار تهران که در محل حادثه قطار تهران کرج حاضر شده بود گفت:حادثه قطار تعدادی مصدوم داشت که اکثرا به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

زاکانی افزود: ۱۱ نفر از مصدومان به بیمارستان منتقل و هم اکنون ۹ نفر در شرایط ترخیص هستند اما دو نفر شرایط  ویژه دارند که تحت درمانند و ما هم پیگیر شرایط آنها هستیم.

حادثه دیدگان تحت پوشش بیمه هستند

او با بیان اینکه "همه مسافران بیمه هستند" ادامه داد: بیمه مصدومان محدودیت ندارد و البته خدا را شاکریم که حادثه قطار تلفات جانی نداشت.

شهردار تهران با بیان اینکه "خط ۵ هم اکنون فعال است" اضافه کرد: در این خط از گلشهر تا وردآورد فعالیت عادی وجود دارد و مشکل تردد در بقیه خط با اعزام اتوبوس در حال حل شدن است.

زاکانی ادامه داد: همکارانم از دقایق اولیه حادثه مشغول فعالیت هستند تا بتوانند هرچه سریع تر مشکل را رفع کنند تا تردد مسافران  خط تهران کرج به شرایط عادی برگردد.

او افزود: تمهیداتی دیده شده تا با هر اتفاقی خللی در رفت و آمد مردم ایجاد نشود و مردم به سرعت با وسایل جایگزین به مسیر خود ادامه دهند.

دلیل حادثه قطار تهران کرج در دست بررسی است

شهردار تهران درباره علت حادثه گفت: همه صحبت‌ها تا الان گمانه زنی است و نتیجه قطعی در کمیسیون در دست بررسی است.

 

او با بیان اینکه "به سرعت دستور تشکیل کمیسیون سوانح را دادم" افزود: متخصصان و کارشناسان در حال چک کردن همه دیتای قبل و بعد و زمان حادثه هستند تا دلیل این حادثه مشخص شود.

شهردار تهران در پایان تاکید کرد: فقر، عقب افتادگی و اورهال شدن ناوگان و کمبودها زمین‌ساز این دست حوادث است و امیدواریم با کار جدی بتوانیم با رفع بسیاری از کمبودها به شهروندان خدمات بهتری ارائه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار