تماس با ما درباره ما

افزایش مراجعان به مراکز واکسیناسیون شرکت شهر سالم برای تزریق دز سوم

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران از افزایش میزان مراجعه شهروندان به مراکز واکسیناسیون این شرکت برای تزریق دز تقویتی واکسن کرونا خبر داد و گفت: مراکز واکسیناسیون شرکت شهر سالم آمادگی لازم برای مقابله با سویه جدید کرونا را دارند.
افزایش مراجعان به مراکز واکسیناسیون شرکت شهر سالم برای تزریق دز سوم

به گزارش تهران بهشت، دکتر امیر نورمحمدی، درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون کارکنان شهرداری و همین طور شهروندان تهرانی بیان کرد: متولی واکسیناسیون در شهرداری تهران هم اکنون سازمان مدیریت بحران شهر تهران است، اما مراکز قبلی شهر سالم همچنان پابرجاست و تزریق واکسن در آنها انجام می‌شود.

 به گفته او، گرچه از ظرفیت مراکز تزریق واکسن کاسته شده، اما در صورت نیاز قابل بازگشت است. با این حال همزمان با اعلام شرایط جدید سنی برای تزریق دز تقویتی (بوستر) واکسن کرونا از سوی وزارت بهداشت، مراجعه به برخی مراکز واکسیناسیون شهر سالم مانند مرکز بعثت افزایش پیدا کرده و به ۳۰۰ مراجعه در روز رسیده است.

 مدیرعامل شرکت شهر سالم درباره میزان آمادگی مراکز درمانی این شرکت برای مقابله با سویه جدید کرونا هم توضیح داد: با توجه به اینکه سویه‌های پیشین، سنگین‌تر و میزان کشندگی بالاتری نسبت به سویه جدید داشتند، به مراتب سبب بالارفتن میزان آمادگی مراکز درمانی شدند. از طرف دیگر شرکت شهر سالم کارهای مشارکتی با دانشگاه‌ها و وزارت بهداشت برای تجهیز مراکز درمانی انجام داده است.

 دکتر نورمحمدی گفت: در صورت افزایش آمار مبتلایان به سویه جدید کرونا، مراکز درمانی آمادگی هرگونه خدمت‌رسانی به شهروندان و بیماران را دارد.

 او همچنین از انعقاد قرارداد شرکت شهرسالم با چند بیمارستان مطرح خبر داد و افزود: به زودی قراردادهایی با چند بیمارستان مطرح مانند «صارم» برای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به کارکنان شهرداری تهران منعقد خواهد شد تا بیمارستان‌های طرف قرارداد شهرداری تهران هم افزایش پیدا کند.

 به گفته مدیرعامل شرکت شهر سالم، قرار است علاوه بر قرارداد با مراکز درمانی جدید، قراردادهایی که به دلایل مختلف با بیمارستان‌ها لغو شده بود، دوباره به مراکز طرف قرارداد شهرداری تهران بازگردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار