تماس با ما درباره ما

هفتمین مرحله از قرار خدمت شهرداری تهران در منطقه 22

شروع بازدید از این منطقه، در دانشگاه علامه طباطبایی بود، شهردار تهران، علیرضا زاکانی، به همراه معاونین و مدیران شهری، با ادای احترام به شهدای گمنام این دانشگاه، و تماشای تاریخچه‌ی دانشگاه علامه طباطبایی، در موزه این دانشگاه، بررسی چالش‌های این منطقه را آغاز کردند.
هفتمین مرحله از قرار خدمت شهرداری تهران در منطقه 22

به گزارش تهران بهشت؛محمد امین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری نه، به همراه مدیران شهری حوزه فعالیت‌های اجتماعی، در بازدید از اماکن اجتماعی منطقه ۲۲ تهران، ابتدا به کمپ ترک اعتیاد بانوان، در محله‌ی کوهک، رفتند.

چالش‌های پیش روی این کمپ، مانند محدودیت‌‌های کرونایی، تست کرونای بانوان مستقر در کمپ و افزایش امکانات رفاهی و اجتماعی برای افراد تحت بستری در این محل جز موارد قابل بررسی این بازدید بود. نکته‌ی جالب این بازدید هم، منحصر بودن این کمپ ترک اعتیاد بانوان از لحاظ ظرفیت و کیفیت درمان است که ترمیم و تسهیل در روند اداره‌ی این کمپ، برای اهالی محله و متقاضیان حضور در این مجموعه، بسیار مناسب خواهد بود.

خودروی گشت منطقه‌ای معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، بعد از بازدید از کمپ ترک اعتیاد بانوان، به سمت ساختمان بهاران بلوار کوهک، حرکت کرد. ساختمان متروکه‌ای که چندین سال است به دلایلی، از کار افتاده و ظرفیت مناسبی برای ایجاد بسترهای اجتماعی مانند گرمخانه را دارا است.

با قرار گرفتن در محله‌ی کوهک و بوستان بزرگ چیتگر، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری به همراه مدیران شهری این معاونت، به بازدید بوستان ریحانه، که یکی از پارک‌های بانوان شهر تهران است، رفتند تا چالش‌هایی که شرایط کرونا و محدودیت‌ها، بر این بوستان تحمیل کرده است، برآورد شود تا در اولویت مصوبات منطقه ۲۲ تهران، قرار گرفته شود‌.

بازدید از مجموعه آریاسب، از مراکز تفریحی تحت پوشش شهرداری تهران، آخرین محل از بازدیدهای اجتماعی قرار خدمت بود که با بررسی‌های صورت گرفته، قرار بر این شد که  شرایط فعال شدن و در دسترس مردم قرار گرفتن این باشگاه اسب سواری، سریعا تسهیل شود.

در آخر معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، با حضور در سالن جلسات ستاد مدیریت بحران منطقه ۲۲، همراه با شهردار و دیگر معاونین، پای صحبت‌های نخبگان علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی این منطقه، نشستند.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار