تماس با ما درباره ما

روایت ایثار و شهادت در محله های شمال شرق تهران جاری شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ گفت: اقدامات و برنامه هایی تحت عنوان"مرد میدان" در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش ، در محله های منطقه ۴ در حال برگزاری است.
روایت ایثار  و شهادت در محله های شمال شرق تهران جاری شد

 به گزارش تهران بهشت، " اسماعیل قضاتلو" با اشاره به در نظر گرفتن پروتکل های ستاد ملی کرونا در برگزاری برنامه ها گفت: این برنامه ها در دو بخش اجرایی و مجازی  برگزار می شود.

او به اجرای برنامه روایت ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت : جشنواره فرهنگی ، هنری ، ورزشی با اولویت شبکه های اجتماعی ، طراحی  و گرافیک، کتابخوانی، شعر، خاطره، روایتگری و فیلم نیز در سرای محله های ۲۰ گانه در حال برگزاری است . 

قضاتلو در ادامه افزود : به همین مناسبت  مراسمی با حضور مدیران ارشد شهری منطقه 4 ، سردار جلالی رئیس پدافند غیر عامل کشور ، سردار حسن زاده فرمانده قرارگاه محمد رسول ا..... تهران ، خانواده شهید مظفری نیا از همرزمان شهید سلیمانی ، جمعی از خانواده معزز شهدا و اقشار مردم روز سه شنبه 14 دی ماه از ساعت 15 تا 17 در سالن پدافند غیر عامل منطقه واقع در مجیدیه شمالی برگزار می شود.

او همچنین از برگزاری تجمع فاطمیون در روز سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد و گفت: دسته های عزاداری منطقه 4  در میادین شاهد و شهید بهشتی  برپا خواهند شد.

قضاتلو در تشریح ویژه برنامه های میدانی و مجازی این ایام گفت : برپایی موکب و ایستگاه صلواتی در منطقه و مسیر تشیع پیکر مطهر شهدای گمنام در خیابان انقلاب ، برگزاری کاروان خودرویی تحت عنوان سردار دلها ، غبار روبی مزار شهدای گمنام دانشگاه علم و صنعت ، برگزاری نمایشگاه عکس با مضامین شخصیت والای سردار سلیمانی در ساختمان های سرای محله ها و شهرداری منطقه ۴ از دیگر برنامه های این روز است.

 

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار