تماس با ما درباره ما

آتش‌سوزی در طبقه سوم یک مجتمع جان چهار نفر را در واحد بالایی گرفت + فیلم و عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از فوت چهار نفر در حادثه آتش‌سوزی مجتمع اداری مسکونی در بلوار تعاون خبر داد.
آتش‌سوزی در طبقه سوم یک مجتمع جان چهار نفر را در واحد بالایی گرفت + فیلم و عکس

به گزارش تهران بهشت، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره آتش‌سوزی بلوار تعاون گفت: امروز ساعت ۱۸:۰۱ دقیقه یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی چهار طبقه واقع در بلوار تعاون، خیابان شربیانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

ملکی افزود: بلافاصله چهار ایستگاه آتش‌نشانی با دو گروه حریق و دو گروه امداد همراه با نردبان هیدرولیکی و تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه "طبقه سوم این مجتمع اداری مسکونی کاملا شعله‌ور و آتش هم در حال گسترش بود" ادامه داد: در بدو ورود یک مرد حدودا ۳۰ ساله در حیاط مجتمع بی حال روی زمین بود که مشخص شد از پنجره طبقه بالایی واحدی که دچار حریق است خود را به بیرون انداخته که متاسفانه با تایید عوامل اورژانس فوت کرده بود.

ملکی اضافه کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش عملیات جستجو را نیز آغاز کردند که در جستجو هفت نفر که در واحد خود مانده و درب و پنجره‌ها را برای جلوگیری از نفوذ دود باز نکرده بودند به سلامت از ساختمان خارج شدند.

آتش سوزی + آتش سوزی بلوار تعاون

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه "آتش به سرعت خاموش شد" ادامه داد: متاسفانه در واحد بالایی این واحدی که دچار حریق شده بود، به دلیل باز گذاشتن درب و پنجره‌ها دود زیادی جمع شده بود که سه مرد حدودا ۳۰ تا ۴۰ ساله روی  زمین افتاده بودند که آنها فوت کرده‌بودند.

آتش سوزی + آتش سوزی بلوار تعاون

ملکی در پایان تاکید کرد: مردم توجه کنند در زمان آتش‌سوزی در مجتمع، اگر در واحدی دیگر هستند، در صورت داشتن یک راه سالم خود را به آنجا برسانند در غیر این صورت امن‌ترین مکان همان واحدی است که حضور دارید، فقط درب و پنجره‌ها را باز نکنید و درزها را هم بپوشانید و با تماس با ۱۲۵ موقعیت خود را اعلام کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار