تماس با ما درباره ما

ملاقات مردمی و بازدید عضو شورای اسلامی شهر تهران، در منطقه ۲۱ برگزار شد

حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران و حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ امروز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه ۱۴۰۰، پس از بازدید تعدادی از پروژه ها و طرح های شهری منطقه، به دیدار با شهروندان و صاحبین صنایع پرداخته، درخواست های آنان را مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم جهت پیگیری موارد مطروحه را صادر کردند.
ملاقات مردمی و بازدید عضو شورای اسلامی شهر تهران، در منطقه ۲۱ برگزار شد

به گزارش تهران بهشت، بر اساس روال سنوات گذشته که عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با هدف رسیدگی به درخواست های مردمی شهروندان مناطق ۲۲گانه، در روزهای چهارشنبه در مناطق مختلف حضور پیدا می کند، این هفته نیز با حضور و همراهی شهردار منطقه، کارشناسان و مدیران مرتبط با امور، با مردم ورودی غربی پایتخت دیدار کردند.

 کاشانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران و کاشانی پور، شهردار منطقه به همراه مدیران شهری مرتبط  در این دیدار مردمی، شنونده درخواست های بحق شهروندان و صاحبین صنایع در حوزه های مختلف مرتبط با مسائل شهر و شهروندی بودند.

کاشانی در حاشیه این دیدار مردمی با تاکید بر این نکته که شهروندان ذینفعان اصلی شهر هستند، ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این قبیل جلسات و دیدارهای چهره به چهره، مسائل و مشکلات شهروندان با روند مطلوب تری مورد پیگیری و حل و فصل قرار گیرد.

حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ نیز با اشاره به شعار سال۱۴۰۰ مبنی بر رونق تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها؛ دیدارهای مردمی با تمامی اقشار جامعه شهروندی و صاحبین صنایع را فرصت مغتنمی برای خدمت صادقانه و کسب رضایت مندی حداکثری آنان از مجموعه اقدامات مدیریت شهری دانست.

شهردار منطقه۲۱ با بیان این مهم که تحقق شهری آباد و پیشرو و شهروندانی مکرم و برخوردار، تنها در سایه نگاهی متعامل و همفکری دوسویه مردم با خادمین خود در مجموعه مدیریت شهری محقق خواهد شد، رمز موفقیت مدیریت شهری را تعامل و مشارکت شهروندان به عنوان اصلی ترین صاحبان شهر ارزیابی کرد.

لازم به ذکر است، اطلاع رسانی‌های مربوط به برگزاری جلسه امروز از طریق بنرهای پرتابلی، شبکه های محلی، فضای مجازی و ارسال پیامک به شهروندان از روزهای قبل از برگزاری جلسه انجام گرفته بود.

بر پایه این گزارش در جلسه ملاقات مردمی امروز، کلیه درخواست های شهروندان و مدیران صنایع مستقر در منطقه۲۱ مورد بررسی قرار گرفت و پاسخ مقتضی در جهت رفع مسائل مطروحه از سوی مدیران شهری پایتخت صادر شد.

 

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار