تماس با ما درباره ما

۷۳ کوچه فاقد پیاده رو در منطقه۱۳ ایمن سازی شد

با نصب بیش از ۱۴ هزار رفلکتور در محدوده های مورد نیاز ، ۷۳ کوچه فاقد پیاده رو در سال جاری توسط معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ ایمن سازی شد .
۷۳ کوچه فاقد پیاده رو در منطقه۱۳ ایمن سازی شد

به گزارش تهران بهشت، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه۱۳ در خصوص نصب ۱۳ هزار رفلکتور در محدوده کوچه های فاقد عابر پیاده گفت : این اقدام به منظور رعایت حق تقدم عابر پیاده ، کاهش سوانح و حفظ نظم و امنیت شهروندان در ۷۳ کوچه فاقد پیاده رو که توسط عوامل معاونت حمل و نقل ترافیک در نواحی چهارگانه شناسایی شده بود ، اجرایی شد .

او افزود : در نظر داریم ،  علاوه بر تمرکز بر ساماندهی  پیاده رو و پیاده راه ها  و نصب رفلاکتوردر کوچه های فاقد پیاده رو ، زیر ساخت های حق تقدم عابر پیاده با اصلاح تقاطع ها  و ترسیم خطوط عابر پیاده و بهسازی معابر بر اساس رویکرد انسان محوری  فراهم کنیم .

به گفته او در حال حاضر،  این اقدام در خیابان های طوفانی ، اقبال ، مرتجائی،  طبرسی ، صفا و زاهد گیلانی در ناحیه یک ، خیابان های عادلی ، محصل ، دهقان ، اول نیروی هوایی،  ۱۵ متری ، ششم نیروی هوایی و اشراقی در ناحیه دو و خیابان تیموری،  مستعدی ، بیهقی و هشت متری دوم ، سنائی ، مولوی و غزالی در ناحیه ۳ و خیابان های صائب تبریزی،  بوعلی ، اطلاعات،  بلال حبشی و.. در ناحیه ۴ انجام شده است .

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار