تماس با ما درباره ما

برگزاری نمایشگاه عکس" ایران قوی" در منطقه* ۲

شهردارمنطقه ۲ با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس با عنوان"ایران قوی" گفت:در این نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران درعرصه علم و فناوری به نمایش گذاشته شده است.
برگزاری نمایشگاه عکس  ایران قوی  در منطقه* ۲

به گزارش تهران بهشت،مهدی صالحی  با اشاره به اینکه بیش از ۱۴۶ برنامه فرهنگی ، هنری و ورزشی در گرامیداشت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محلات اجراشد ،گفت:امیدآفرینی، وحدت و انسجام در جامعه و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم را از رویکردهای مورد توجه در این برنامه‌ها است.

وی افزود:باتوجه به مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزاری راهپیمایی موتوری و خوودرویی در  روز ۲۲ بهمن ،مدیریت شهری منطقه ضمن آماده سازی و فضاسازی مسیر راهپیمایی  محدوده منطقه ، با برپایی ایستگاه های فرهنگی در مسیر راهپیمای ،خدمات فرهنگی به شهروندان ارایه می کند. 

وی  با اشاره به طراحی کوچه های انقلاب  گفت: به منظور اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی، با آذین بندی و چراغانی و همچنین نصب تصاویر شهدای انقلاب در محلات، روزهای پرشور دهه فجر و پیروزی انقلاب در کوچه‌های انقلاب تداعی شد.

️صالحی با اشاره به برپایی جشن ملی ۱۴۰۰در محلات گفت:

راه اندازی پویش پرچم ایران، تکریم و تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با استفاده از بستر فضای مجازی، تکریم فرهیختگان ساکن در منطقه و همچنین اجرای نمایش خیابانی با محوریت انقلاب اسلامی بخشی از برنامه‌های فرهنگی و هنری است که 

  با مشارکت نوجوانان و جوانان ونهادهای مردمی اجرا شد.

وی افزود؛ غبار روبی گلزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهدای انقلاب و دانش آموز،تولید و انتشار محتوای انقلابی ،اجرای طرح کمک های مومنانه  ازدیگر برنامه ها اجرا شده دراین منطقه  است.

️صالحی در ادامه به اجرای بزرگترین طرح دیوار انقلاب و روزنامه دیواری توسط دانش آموزان شهردار مدرسه و نوجوانان دهه هشتادی و  برگزاری  نشست هم اندیشی درخصوص بیانیه گام دوم انقلاب نسل چهارم  اشاره کرد.

 

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار